Filteren
Trefwoord
7 resultaten
paperbackNederlands304 blz.9789024425884
10e druk
9-4-2019
De auteurs schetsen in elk hoofdstuk de geschiedenis van een medium, brengen aanbod en gebruik in beeld en sluiten af met de wetgeving, brancheorganisaties en te verwachten ontwikkelingen. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789491560682
1e druk
4-9-2015
In 'Formats' wordt de lezer meegenomen in de wereld van gewenste content in de vorm van formats. Je leest hoe je als merk zelf formats kunt ontwikkelen. Meer
paperbackNederlands218 blz.9789001575465
2e druk
15-1-2020
De verhalen die films ons vertellen, de hoge omloopsnelheid van content in nieuwe media en de commerciële aard van televisieprogramma’s zijn een intrinsiek onderdeel van onze samenleving. Meer
e-bookNederlands336 blz.9789085672685
1e druk
27-5-2015
andere uitgaves beschikbaar
Naar aanleiding van de zestigste verjaardag van John de Mol interviewen we 60 mensen uit zijn directe omgeving en componeren een bijzonder boek over de mediatycoon. Meer
paperbackNederlands296 blz.9789054724506
1e druk
8-6-2021
Hoe kun je als sportorganisatie de juiste content creëren om de sportfan zo optimaal mogelijk te betrekken bij je merk? Of het nu gaat om een professionele- of amateursportorganisatie, iedereen kan met de juiste content sportfans betrekken en betrokken houden bij hun merk. Meer
e-bookEngels154 blz.9789491560118
1e druk
13-6-2013
Dit boek toont het belang van onafhankelijk denken, uitgeverstalent en een originele stem om te overleven in de media-industrie van morgen. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789462989283
1e druk
23-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
Een journalistieke carrière begint meestal niet met een krabbel op een contract maar op een inschrijfformulier van de Kamer van Koophandel. Meer