Filteren
Trefwoord
8 resultaten
paperbackNederlands304 blz.9789024425884
10e druk
9-4-2019
De auteurs schetsen in elk hoofdstuk de geschiedenis van een medium, brengen aanbod en gebruik in beeld en sluiten af met de wetgeving, brancheorganisaties en te verwachten ontwikkelingen. Meer
paperbackNederlands243 blz.9789401492713
1e druk
29-1-2025
Het medialandschap is in volle beweging: technologiereuzen zoals YouTube, TikTok of Netflix worden in toenemende mate de poortwachters die onze media- en entertainmentcontent bepalen. Meer
paperbackNederlands472 blz.9789024443437
6e druk
4-3-2022
Digitalisering heeft het medialandschap zo drastisch en razendsnel veranderd dat we kunnen spreken van een ware media-explosie. Meer
gebondenEngels292 blz.9780470119860
1e druk
De marketing staat voor ernstige veranderingen, zoals het verlies van de massa-klant, het terugvallen van televisiereclame en de grotere rol van online-reclame. Meer
paperbackEngels792 blz.9789462988118
1e druk
21-1-2019
This carefully edited volume features 35 authoritative essays by 53 researchers from 14 countries across 6 continents, all of whom are at the cutting edge of media production studies. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789001877569
1e druk
7-4-2017
Mensen zijn steeds beter in staat om online informatie te filteren; zij negeren en omzeilen marketing daardoor makkelijker. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789401474849
1e druk
6-4-2021
De verhalen van vandaag beleef je langs verschillende kanalen tegelijk. Billie Eilish, bijvoorbeeld, is niet zomaar een muzikante, maar creëert samen met haar fans doelbewust een eigen online-universum. Meer
e-bookEngels154 blz.9789491560118
1e druk
13-6-2013
Dit boek toont het belang van onafhankelijk denken, uitgeverstalent en een originele stem om te overleven in de media-industrie van morgen. Meer