Filteren
Trefwoord
10 resultaten
paperbackNederlands472 blz.9789024443437
6e druk
4-3-2022
Digitalisering heeft het medialandschap zo drastisch en razendsnel veranderd dat we kunnen spreken van een ware media-explosie. Meer
paperbackNederlands211 blz.9789059318717
14e druk
25-2-2015
Media zijn er altijd, overal en alom. Niet alleen zijn het er veel, ze zijn ook voortdurend aan verandering onderhevig. De komst van internet heeft de mediawereld compleet op zijn kop gezet. Meer
gebondenEngels272 blz.9780197515761
1e druk
31-3-2023
Since China's ascendancy toward major-power status began in the 1990s, many observers have focused on its economic growth and expanding military. Meer
e-bookNederlands352 blz.9789044642230
1e druk
21-4-2020
ABN Amro kreeg in 2008 een tweede kans nadat het door interne twisten in de top zijn zelfstandigheid was kwijtgeraakt. Meer
paperbackNederlands134 blz.9789402108583
1e druk
3-10-2013
Hoe gaan rechtspraak, advocatuur en openbaar ministerie om met journalist, camera, microfoon, internet en social media? Meer
paperbackNederlands296 blz.9789054724506
1e druk
8-6-2021
Hoe kun je als sportorganisatie de juiste content creëren om de sportfan zo optimaal mogelijk te betrekken bij je merk? Of het nu gaat om een professionele- of amateursportorganisatie, iedereen kan met de juiste content sportfans betrekken en betrokken houden bij hun merk. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789464014464
1e druk
5-8-2022
andere uitgaves beschikbaar
Aan de hand van 20 jaar ervaring in ‘moeilijke’ communicatie en talrijke cases biedt Eveline De Ridder een handleiding voor communicatieprofessionals en -managers. Meer
paperbackNederlands103 blz.9789081834810
1e druk
1-5-2015
Redacties worden steeds kleiner en het nieuwsaanbod groeit met de dag. Deze overvloed leidt ertoe dat 90% van de persberichten ongelezen wordt weggegooid. Meer
paperbackNederlands148 blz.9789082108361
1e druk
Vaker in het nieuws komen? Uitgroeien tot expert in jouw industrie? Zorgen dat er meer bezoekers naar jouw site komen? PR helpt je deze doelen te realiseren. Meer
paperbackNederlands59 blz.9789047301950
1e druk
29-1-2024
Dit rapport richt zich op het ontwikkelen van wetenschappelijke methoden om influencers te identificeren, hun bedrijfsmodellen te onderzoeken en geautomatiseerde benaderingen voor monitoring voor te stellen. Meer