Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackEngels120 blz.9789401477192
1e druk
3-5-2021
andere uitgaves beschikbaar
Retail is going through tremendous change as a result of new types of competitors and ever higher consumer expectations. Meer
gebondenNederlands708 blz.9789001268695
10e druk
25-4-2022
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Meer
paperbackNederlands152 blz.9789090365336
1e druk
23-12-2022
Overal om ons heen zien we activaties en promotionele producten. Logisch, want het zijn zeer effectieve marketingmiddelen. Martin de Winter laat in dit handboek de marktingkracht zien van activaties en promotionele producten. Meer
36% KORTING
e-bookNederlands463 blz.9789026357466
1e druk
25-2-2022
De celebritybiografie Het huis Gucci van Sara Gay Forden vertelt het ongelooflijke, waargebeurde verhaal van de Gucci-familie. Alles wat je niet in de film House of Gucci zag, lees je in dit boek. Meer
gebondenEngels560 blz.9781668011065
11e druk
31-12-2025
Dubbed "the industry bible" by the Los Angeles Times, All You Need to Know About the Music Business by veteran music lawyer Donald Passman is the go-to guide for everyone in the music business through ten editions, over thirty years, and over a half a million copies sold. Meer
gebondenEngels242 blz.9783030111625
1e druk
4-6-2019
Demonstrating how retailers can tap into shoppers’ needs for variety without increasing complexity and stress, this innovative book combines cutting-edge research with hands-on, practical frameworks. Meer