Filteren
Trefwoord
4 resultaten
gebondenNederlands394 blz.9789090393216
1e druk
1-10-2024
Met de Hero Brand Approach ontdek je de held in je merk. De kern van deze aanpak is The Story Triangle, de drie-eenheid waarmee alle gedenkwaardige en spannende verhalen zijn gemaakt. Meer
paperbackEngels176 blz.9789063696429
1e druk
5-4-2022
In a world where startups are founded every day, this book will act as the ultimate guide and companion to new entrepreneurs, giving them the creative direction needed to make their brand stand out from the crowd. Meer
gebondenNederlands398 blz.9789001734459
1e druk
25-4-2022
BRANDING geeft een actueel en volledig overzicht van het vakgebied. Vanuit een brede invalshoek geeft dit boek houvast op het gebied van merkmanagement, ‘The Game of the Name’. Meer
paperbackEngels288 blz.9781119691495
4e druk
18-6-2021
The book offers principles, theories, step-by-step instructions, and advice from esteemed experts to guide you through the fundamentals of advertising design and the creative process. Meer