Filteren
Trefwoord
112 resultaten
paperbackNederlands176 blz.9789001053444
1e druk
13-9-2024
'Met de stroming mee' is een nieuw, handzaam boek waarmee (toekomstige) marketing- en communicatieprofessionals grip krijgen op het merk en de reputatie van een organisatie. Meer
paperbackNederlands336 blz.9789089656506
1e druk
7-10-2022
andere uitgaves beschikbaar
Winnaar PIM Marketing Literatuur Prijs 2022. Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staan merken bovenaan de agenda van CMO's. Meer
paperbackNederlands136 blz.9789083422909
1e druk
1-7-2024
Iedereen kan nu aan de slag met branding. Weg met ingewikkelde theorieën en onbegrijpelijk jargon. Werk aan een sterk merk met dit toegankelijke boek. Meer
paperbackNederlands276 blz.9789001277826
1e druk
30-3-2023
Strategisch brand design is een nieuw boek dat studenten en professionals een helder overzicht biedt van de belangrijkste stappen bij het ontwikkelen van design voor merken. Meer
paperbackNederlands122 blz.9789492221346
1e druk
8-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Wat maakt bepaalde merken bijzonder? Dat is het Bovenscheidend Vermogen. Datgene waardoor en waarmee merken zich positief onderscheiden van andere merken. Meer
gebondenEngels240 blz.9780470686195
2e druk
Deze praktische gids laat zien hoe merkmanagement kan helpen om de performance van uw bedrijf te verbeteren. 'The Brand Gym' biedt inspiratie, een concreet stappenplan en tal van succesverhalen op terreinen als portfoliostrategie, positionering en merkinnovatie. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789492196088
1e druk
16-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten. Meer
e-bookNederlands208 blz.9789058759283
1e druk
18-11-2018
andere uitgaves beschikbaar
Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten. Meer
paperbackNederlands98 blz.9789083547497
1e druk
30-9-2025
Voor succesvolle communicatie die je bedrijfsdoelen ondersteunt, beginnen echte marketeers bij de basis. Meer
paperbackNederlands635 blz.9789491560156
3e druk
23-3-2016
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek wordt u met hulp van state of the art-visies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in de 'New Brand World' en leert u de regels van de 'game of the name'. Meer
gebondenNederlands240 blz.9789492528407
1e druk
10-11-2019
Klaas Weima laat aan de hand van nieuw wetenschappelijk onderzoek en voorbeelden uit de praktijk zien hoe je wél aandacht voor jouw merk krijgt. Meer
72% KORTING
paperbackNederlands160 blz.9789024446230
1e druk
8-9-2021
De perfecte positionering laat je compleet anders kijken naar het positioneren van een organisatie of merk. Meer
paperbackNederlands356 blz.9789043043397
7e druk
10-3-2025
Dit boek geeft je kennis en inzicht om vol zelfvertrouwen een visie te ontwikkelen en lef te tonen. Want alleen boven het maaiveld zul je succesvol zijn met je merk. Meer
paperbackEngels9789063694630
1e druk
20-9-2017
Contrarian Branding gaat over één simpele vraag: hoe laat je jouw merk opvallen in een almaar drukker wordende wereld? Meer
paperbackNederlands128 blz.9789464438468
1e druk
21-12-2022
Niet iedere ondernemer is zich ervan bewust dat hij (of zij) naast ondernemer ook visionair, thought leader en change maker kan zijn. Niet iedere ondernemer heeft in potentie Een Merk Dat Klopt. Meer
paperbackNederlands163 blz.9789491560521
1e druk
11-1-2018
Dit boek laat zien hoe merk- en organisatievraagstukken vervlochten zijn. En hoe organisaties doelgericht en doelbewust kunnen bouwen aan hun identiteit. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789463372510
1e druk
13-3-2020
Merken maken woelige tijden door. Hun klanten lijken almaar veeleisender te worden, de concurrentie is moordend en disruptie waait door alle sectoren. Meer
e-bookNederlands122 blz.9789492221407
1e druk
8-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Wat maakt bepaalde merken bijzonder? Dat is het Bovenscheidend Vermogen. Datgene waardoor en waarmee merken zich positief onderscheiden van andere merken. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789020927023
1e druk
28-5-2025
In een wereld waar middelmatigheid de norm is geworden, is opvallen essentieel. Fight The Average is een krachtig manifest tegen de norm. Meer
39,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
gebondenEngels407 blz.9789043037259
7e druk
8-8-2022
Following the publication of the Dutch edition of this book in 2002, Brand Design has become a household name in many boardrooms and educational courses. Meer