Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									5 resultaten
								
								Trefwoord: Merkinnovatie
				gebondenEngels310 blz.9780470027516
				1e druk
				
						
						In 'The Brand Innovation Manifesto' herdefinieert John Grant de aard van merken, door te laten zien waarom de oude modellen niet werken.  Het concept 'brand molecule' wordt in dit boek gepresenteerd.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands670 blz.9789043037013
				5e druk
				27-5-2022
						
						Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands415 blz.9789043039598
				7e druk
				7-3-2022
						
						Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design, geschreven door brandinggoeroe en Register Marketeer Ruud Boer, een begrip geworden in veel directiekamers en opleidingen.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels382 blz.9780470613580
				1e druk
				
						
						In dit boek zet merkengoeroe David Aaker het begrip 'Brand Relevance' uiteen. Aan de hand van een groot aantal cases laat hij zien hoe merkrelevantie de dynamiek in de markt stuurt en hoe dat leidt tot kansen voor uw organisatie.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands122 blz.9789492221346
				1e druk
				8-3-2017
						
						andere uitgaves beschikbaar
Wat maakt bepaalde merken bijzonder? Dat is het Bovenscheidend Vermogen. Datgene waardoor en waarmee merken zich positief onderscheiden van andere merken.					 Meer