Filteren
Trefwoord
5 resultaten
paperbackNederlands670 blz.9789043037013
5e druk
27-5-2022
Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk. Meer
paperbackNederlands425 blz.9789043033084
4e druk
58% KORTING
gebondenNederlands415 blz.9789043039598
7e druk
Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design, geschreven door brandinggoeroe en Register Marketeer Ruud Boer, een begrip geworden in veel directiekamers en opleidingen. Meer
gebondenEngels154 blz.9781119092896
1e druk
2-6-2015
The practical, expert guide to reaching the new consumer Customer–Centric Marketing is a comprehensive game plan on succeeding in the new marketing landscape by focusing on the customer. Meer
paperbackNederlands222 blz.9789491560941
1e druk
3-9-2015
Een merk is betekenisvol als het extern relevant is en intern inspireert. Archetypen helpen om de drijfveren en aspiraties van jouw doelgroep en organisatie te doorgronden. Meer