Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands425 blz.9789043033084
4e druk
58% KORTING
ingenaaidEngels148 blz.9781841127699
1e druk
Waarover gaat branding in vredesnaam? Is het echt zo ingewikkeld als al die vakliteratuur vol jargon suggereert? Is het niet alleen maar een mooi logo en een beetje spin om een tweederangs product te camoufleren? Meer
paperbackNederlands356 blz.9789043043397
7e druk
10-3-2025
Dit boek geeft je kennis en inzicht om vol zelfvertrouwen een visie te ontwikkelen en lef te tonen. Want alleen boven het maaiveld zul je succesvol zijn met je merk. Meer
gebondenEngels198 blz.9780470661062
1e druk
'The Fine Art of Success' laat zien waarom je moet opkijken naar popsterren als Madonna of kunstenaars als Damian Hirst als gids op gebied van innovatie, concurrentievoordeel, leiderschap en als gastheer voor andere zakelijke kwesties. Meer
paperbackNederlands152 blz.9789052616322
1e druk
28-8-2012
Merken komen en merken gaan. Het veranderen van naam, huisstijl en merkwaarden komt steeds vaker voor. Lay's was ooit Smith's, TPG Post werd TNT Post en Postbank wordt ING. Meer
paperbackEngels158 blz.9780857080615
3e druk
10-3-2010
Richard Branson is een opportunist met een neus voor kansen op het moment dat anderen aarzelen of twijfelen om deze kansen te pakken. Meer