Filteren
Trefwoord
4 resultaten
gebondenNederlands127 blz.9789082799965
16e druk
5-9-2022
Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk en wispelturig. Meer
paperbackEngels253 blz.9789083150222
1e druk
20-4-2021
Hospitality in a hospital environment’ omschrijft inductieve en etnografisch onderzoek in een ziekenhuis omgeving van twee grote ziekenhuizen in het Noorden van Nederland. Meer
paperbackNederlands268 blz.9789024415557
2e druk
30-6-2017
andere uitgaves beschikbaar
Gastheerschap en gastvrijheid is een thema binnen veel dienstverlenende organisaties: het leidt tot loyale klanten, tevreden medewerkers en een hoger rendement. Meer
e-bookNederlands143 blz.9789462200265
1e druk
26-2-2013
andere uitgaves beschikbaar
Goed naar uw klanten luisteren is belangrijker dan ooit. Daarom is het vreemd dat bedrijven doorgaans nog steeds van zichzelf uitgaan bij het kiezen van een marktpositionering. Meer