Filteren
Trefwoord
7 resultaten
paperbackEngels211 blz.9780553418286
1e druk
1-1-2014
'Van 0 naar 1' is het vermogen van een bedrijf om een nieuwe markt te creëren in plaats van iets toe te voegen aan een al bestaande markt (`van 1 naar 2 ). Meer
paperbackNederlands235 blz.9789047007265
1e druk
24-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
Van 0 naar 1 is het vermogen van een bedrijf om een nieuwe markt te creëren in plaats van iets toe te voegen aan een al bestaande markt ('van 1 naar 2 ). Meer
gebondenEngels218 blz.9780470643594
1e druk
'Brand New' beschrijft een bewezen stappenplan waarmee u onmiddellijk aan de slag kunt om succesvolle nieuwe producten, diensten en businessmodellen te creëren. Meer
gebondenEngels272 blz.9781422166956
1e druk
1-4-2010
Winning in Emerging Markets is quickly becoming the go-to book for mapping a strategy for entering new markets - and then quickly gaining a competitive edge in those high growth regions. Meer
63% KORTING
paperbackEngels378 blz.9780755361809
2e druk
7-6-2012
Vraag is een begrip dat we allemaal kennen, maar weinigen begrijpen het. Dit boek legt uit wat het is, waarom het er zo vaak niet is, en wat daarvan de implicaties zijn. Meer
paperbackNederlands250 blz.9789462760097
1e druk
9-10-2014
andere uitgaves beschikbaar
In 'De kracht van platformen' geven futuroloog Maurits Kreijveld en zijn medeauteurs nieuwe, spannende inzichten in de strategieën van succesvolle bedrijven. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789047008798
1e druk
15-4-2021
Ze schieten als paddenstoelen uit de grond: start-ups die van plan zijn de wereld te veroveren. Van de 100 falen er echter 99. Meer