Filteren
Trefwoord
9 resultaten
gebondenEngels200 blz.9780470257463
1e druk
In 'The Milkshake Moment' laat groei-expert Steven Little zien hoe u het verstikkende gedrag in uw organisatie kunt identificeren en verhelpen. De auteur reikt middelen aan om de weg vrij te maken naar substantiële veranderingen en groei. Meer
paperbackNederlands476 blz.9789462157644
3e druk
4-3-2022
Duurzame inzetbaarheid is in Nederland een belangrijk thema geworden, aangezien we te maken hebben met complexe uitdagingen en transities op onze arbeidsmarkt. Meer
paperbackNederlands139 blz.9789059318236
2e druk
8-6-2012
'Accountability van communicatiebeleid' reikt een methode aan om de kwaliteit van het communicatiebeleid in organisaties te meten, gebaseerd op de 'balanced scorecard'. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789083075495
3e druk
1-5-2023
Ondernemingsraden beschikken niet altijd over voldoende financieel-economische kennis en zijn niet altijd thuis in de terminologie van de bestuurder en zijn financiële adviseurs. Meer
24% KORTING
paperbackEngels152 blz.9789401804578
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
Privacy & Data Protection Essentials (PDPE) covers essential subjects related to the protection of personal data. Meer
76% KORTING
paperbackNederlands248 blz.9789001205065
1e druk
27-3-2019
Dit boek biedt een actuele kijk op de rol van de interne communicatiespecialist in een organisatie en is een introductie in het vakgebied van de interne communicatie. Meer
gebondenNederlands423 blz.9789013041026
1e druk
29-9-2012
In 'Meesterlijk organiseren' vindt u de modellen en managementconcepten die hun waarde in de praktijk van profit- én non-profitorganisaties ruimschoots hebben bewezen. Meer
gebondenNederlands240 blz.9789080869592
2e druk
In het boek 'Credit Management, een vak of een mythe?' geven de auteurs een helder inzicht in het brede vakgebied van credit management. Is credit management nu een echt vak of niet, is de hamvraag. Meer
gebondenEngels356 blz.9781118084625
1e druk
9-3-2012
'The Social Media Handbook' is uitvoerige toolkit over het beheren van risico en naleving bij het gebruik van social media binnen bedrijven. Meer