Filteren
Trefwoord
97 resultaten
paperbackNederlands88 blz.9789047018612
11e druk
25-6-2025
andere uitgaves beschikbaar
De kleine Cialdini geeft een heldere samenvatting van Robert Cialdini's theorie. Het verschaft je inzicht in de zes beïnvloedingswapens: niet alleen kun je ze naar wens inzetten, je hebt het ook direct door als anderen ze gebruiken. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789047015468
1e druk
24-6-2021
andere uitgaves beschikbaar
Je communicatie wordt met dit boek niet alleen effectiever, maar ook leuker: het sluiten van die salesdeal is een makkie, en die netwerkborrel is echt nuttig. Meer
e-bookNederlands88 blz.9789047009047
11e druk
17-6-2025
andere uitgaves beschikbaar
De kleine Cialdini geeft een heldere samenvatting van Robert Cialdini's theorie. Het verschaft je inzicht in de zes beïnvloedingswapens: niet alleen kun je ze naar wens inzetten, je hebt het ook direct door als anderen ze gebruiken. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789492493941
2e druk
20-3-2020
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. Meer
e-bookNederlands384 blz.9789083227986
17e druk
25-2-2022
andere uitgaves beschikbaar
De een krijgt met een zin meer voor elkaar dan de ander in een monoloog van een kwartier. Hoe komt het dat je bij de ene collega in slaap valt en bij de ander aan zijn lippen hangt? Meer
e-bookNederlands208 blz.9789492493897
2e druk
20-3-2020
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. Meer
paperbackNederlands416 blz.9789024426355
1e druk
23-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne. Meer
paperbackNederlands300 blz.9789024404728
6e druk
26-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. Meer
gebondenNederlands240 blz.9789463190909
1e druk
1-2-2018
andere uitgaves beschikbaar
'Deel nooit het verschil' is een onontbeerlijk handboek met onderhandelingsprincipes uit de opmerkelijke carrière van Chris Voss, onderhandelaar in gijzelings- en ontvoeringszaken. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789047005452
1e druk
22-1-2013
Maurits Kaptein ontwikkelde op basis van psychologie en technologie een manier om ook online bezoekers individueel te beïnvloeden door rekening te houden met hun persoonlijke voorkeuren, dankzij zogenaamde beïnvloedingsprofielen. Meer
e-bookNederlands184 blz.9789461261021
1e druk
3-6-2014
andere uitgaves beschikbaar
Zou het niet geweldig zijn als u de mensen om u heen moeiteloos kunt overtuigen van uw ideeën, thuis en op het werk? Het kan, door in te spelen op hun onbewuste vooroordelen. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789089653345
3e druk
30-6-2017
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek krijg je van bestsellerauteur Aartjan van Erkel de geheime formule voor opvallende online marketing, plus een groot aantal Nederlandse voorbeelden. Meer
paperbackNederlands190 blz.9789462499744
1e druk
10-2-2023
andere uitgaves beschikbaar
Robbert Wigt zocht het antwoord in de taalkunde en retorica, en sprak met journalisten, oud-politici, wetenschappers en communicatiedeskundigen. Zo ontstond 'Supergaaf', een blauwdruk van Ruttes overtuigingsmiddelen. Meer
paperbackNederlands222 blz.9789047003601
17e druk
29-1-2013
andere uitgaves beschikbaar
Het doel van deze strategie is de tegenstander uit te schakelen door van hem een partner te maken en via onderhandelingen samen met hem de problemen te lijf te gaan. Meer
paperbackNederlands136 blz.9789463422147
1e druk
10-10-2017
Opdrachtgevers en inkopers zijn tegenwoordig op zoek naar de echte expert onder de leveranciers. Meer
gebondenNederlands228 blz.9789089656568
1e druk
26-10-2022
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek geeft HR-expert Bob Zeegers je de negen succesformules voor HR met ballen, waarmee je het MT overtuigt om te investeren in menselijk kapitaal. Meer
paperbackEngels192 blz.9789063695316
11-1-2019
Visual messages are omnipresent in our daily life. They are constantly attempting to persuade us to buy, learn and act. Some are more successful than others in influencing our behavior and choices. Meer
paperbackNederlands205 blz.9789461260710
1e druk
29-10-2013
andere uitgaves beschikbaar
Voortaan heeft u altijd een oplossing als u onder druk staat. Met de technieken en strategieën in dit boek van onderhandelingsexpert George van Houtem kunt u elke crisis aan. Meer
e-bookNederlands221 blz.9789461262523
1e druk
7-9-2017
andere uitgaves beschikbaar
Als feiten en argumenten niet meer werken heb je zwaarder geschut nodig om anderen te overtuigen. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789047005568
28e druk
7-3-2015
andere uitgaves beschikbaar
Pacelle van Goethem schreef een boek over dat wat veel mensen willen weten: hoe kan ik mijn persoonlijke overtuigingskracht vergroten en anderen overtuigen? Meer