Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackNederlands492 blz.9789462265295
1e druk
25-3-2025
Dit boek beschrijft vanuit de dagelijkse praktijk van de citymarketingorganisatie Eindhoven365 de gekozen aanpak en creatieve uitwerking. Meer
gebondenEngels158 blz.9789082826500
1e druk
26-2-2018
This is the way people around the world think about cities, regions and countries and the communities that live there; through cliches and stereotypes. Meer
e-bookNederlands350 blz.9789491560163
1e druk
1-11-2012
andere uitgaves beschikbaar
In deze geheel vernieuwde versie van 'Branding NL' wordt u aan de hand van state-of-theart visies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in deze New Brand World. Meer
gebondenNederlands260 blz.9789401442978
1e druk
25-9-2024
'HART HOOFD HANDEN - gids voor stadmakers' presenteert een model voor cultuurgedreven stedelijke ontwikkeling. Meer