Filteren
Trefwoord
5 resultaten
paperbackNederlands260 blz.9789024444984
5e druk
9-3-2022
In onze multimediale samenleving, waar de social media nogal eens de boventoon voeren, is beeldvorming steeds belangrijker. Meer
e-bookNederlands143 blz.9789462200265
1e druk
26-2-2013
andere uitgaves beschikbaar
Goed naar uw klanten luisteren is belangrijker dan ooit. Daarom is het vreemd dat bedrijven doorgaans nog steeds van zichzelf uitgaan bij het kiezen van een marktpositionering. Meer
gebondenNederlands180 blz.9789492723130
1e druk
20-3-2018
Veel ondernemers worstelen met hun profilering. Ze vinden het lastig te bepalen waarin zij uniek zijn. Ze vinden het moeilijk een heldere focus te kiezen voor wie zij het verschil willen maken. Meer
67% KORTING
paperbackNederlands247 blz.9789001277765
5e druk
1-6-2022
Ondernemerschap in hoofdlijnen benadert het schrijven van een ondernemingsplan vanuit een unieke multidisciplinaire benadering en biedt een overzicht van de (bedrijfs-)economische kennis en vaardigheden die daarvoor nodig zijn. Meer
paperbackNederlands466 blz.9789462365971
1e druk
23-9-2015
Dit boek gaat over hoe straatagenten betekenis geven aan de omgeving waarin zij moeten optreden. Meer