Filteren
Trefwoord
15 resultaten
gebondenNederlands208 blz.9789461264107
1e druk
5-11-2020
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek ontdek je stap voor stap hoe je aantrekkelijke prijzen vaststelt. Zo krijg je pricing power, en ben je niet meer overgeleverd aan de grillen van de markt. Meer
gebondenNederlands490 blz.9789001035112
9e druk
2-6-2025
In Retailmarketing staat centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht, in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp die vooral ingaan op wat retailing is. Meer
paperbackNederlands548 blz.9789001593438
7e druk
In Retailmarketing staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp die vooral ingaan op wat retailing is. Meer
75% KORTING
paperbackNederlands300 blz.9789058758941
2e druk
De essentie van marketing is niet langer de ruil van producten of diensten bevorderen. Tegenwoordig spelen consumentenbehoeften een veel grotere rol. Meer
paperbackNederlands548 blz.9789001298784
8e druk
9-5-2022
In 'Retailmarketing' staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp, die vooral ingaan op wat retailing is. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789043041270
4e druk
20-2-2024
Principes van bedrijfseconomie behandelt bedrijfseconomie in de breedte én in de diepte. Meer
e-bookNederlands120 blz.9789089651303
1e druk
26-6-2012
andere uitgaves beschikbaar
Lage prijzen zijn geen vaststaand feit! U heeft meer invloed op de prijs dan u denkt. Neem de 31 prikkelende adviezen van Jos Burgers ter harte en leer omgaan met prijsdruk. Meer
gebondenNederlands576 blz.9789024425730
1e druk
1-3-2019
In Alles voor NIMA A. Marketing vind je alle informatie om de volgende NIMA-examens te halen: basiskennis Marketing, basiskennis Online Marketing, A1 Marketing en A2 Marketing. Meer
paperbackEngels192 blz.9789461264992
1e druk
2-5-2022
andere uitgaves beschikbaar
A rock-solid pricing policy is the key to profitable growth. Don't let the market determine your prices and make sure that customers are willing to pay what you ask. Meer
24% KORTING
e-bookNederlands208 blz.9789461264169
1e druk
5-11-2020
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek ontdek je stap voor stap hoe je aantrekkelijke prijzen vaststelt. Zo krijg je pricing power, en ben je niet meer overgeleverd aan de grillen van de markt. Meer
paperbackEngels480 blz.9781119790778
2e druk
23-12-2021
The book offers realistic industry examples from hotels, restaurants, and other hospitality industry segments that use differential pricing as a major revenue management tool. Meer
paperbackNederlands260 blz.9789043033930
3e druk
Niet alleen de oorsprong, maar ook de financiële kant van de onderneming komt uitgebreid aan de orde met onderwerpen als management accounting, cost accounting en investeringsvraagstukken. Meer
41% KORTING
paperbackNederlands251 blz.9789037262995
1e druk
17-8-2022
Basisboek Marketing laat je kennismaken met de wereld van de marketing. Er wordt uitgelegd wat een markt met vraag en aanbod is en welke organisaties daar allemaal actief zijn. Meer
gebondenEngels336 blz.9780470587263
1e druk
18-6-2010
New from Steve Bragg, this book provides the tools for determining which costs a company should cut, without impacting its ability to deliver goods and services. Meer