Filteren
Trefwoord
10 resultaten
paperbackNederlands94 blz.9789463428972
1e druk
30-3-2017
We kennen allemaal bedrijven die ooit zeer succesvol waren. Denk aan Nokia, Kodak en Blockbuster. Meer
paperbackNederlands550 blz.9789401808804
1e druk
10-10-2022
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek helpt (middel)grote organisaties bij het ontwikkelen en vergroten van enterprise agility. Anders gezegd: hoe kan je als organisatie snel en wendbaar waarde leveren in samenwerking met jouw gebruikers. Meer
paperbackEngels9789401812672
1e druk
7-5-2025
andere uitgaves beschikbaar
This two-day workshop provides a structured approach to developing and implementing a Data & AI strategy within your organization. Meer
paperbackNederlands698 blz.9789001899936
7e druk
Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management. Meer
48% KORTING
paperbackEngels144 blz.9789063694999
1e druk
14-12-2018
This is a practical and accessible handbook for incorporating visual thinking into your daily business and communication. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789024469796
1e druk
19-3-2025
andere uitgaves beschikbaar
Portfoliomanagement is een managementinstrument dat zorg draagt voor selectie, prioritering en afstemming van ontwikkelinitiatieven binnen een organisatie. Meer
gebondenNederlands136 blz.9789492528506
1e druk
Om ondernemers te ondersteunen ontwikkelde Paul Beens het unieke Impact Growth Model: een voor iedereen te volgen stappenplan om stap voor stap je marketing impact te vergroten. Meer
56% KORTING
paperbackEngels208 blz.9789063694593
1e druk
30-4-2018
Design Roadmapping is for anyone interested in design, strategy and innovation, and its wonderful combinations. Meer
28% KORTING
e-bookNederlands224 blz.9789024469802
1e druk
30-3-2025
andere uitgaves beschikbaar
Portfoliomanagement is een managementinstrument dat zorg draagt voor selectie, prioritering en afstemming van ontwikkelinitiatieven binnen een organisatie. Meer
e-bookNederlands144 blz.9789083296326
1e druk
22-11-2022
andere uitgaves beschikbaar
Is het nog mogelijk een strategie te ontwikkelen in een onvoorspelbare wereld? Naarmate de bedrijfsomgeving turbulenter wordt, lijkt het nut van strategische plannen af te nemen. Meer