Filteren
Trefwoord
6 resultaten
gebondenNederlands104 blz.9789090332383
1e druk
10-6-2020
Het gebeurt niet zelden dat marketing de gestelde doelen haalt en sales niet, of vice versa. Dit leidt doorgaans tot frustratie tussen de sales- en marketingteams. Meer
44% KORTING
paperbackNederlands184 blz.9789401487566
1e druk
30-11-2022
Dit boek toont de ideale architectuur van ieder salesverhaal aan met pragmatische voorbeelden. Op die manier werkt het als een gids die inspireert om zelf aan de slag te gaan. Meer
gebondenEngels224 blz.9781119047070
1e druk
3-4-2015
Use data, technology, and inbound selling to build a remarkable team and accelerate sales.
The Sales Acceleration Formula provides a scalable, predictable approach to growing revenue and building a winning sales team. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789492790132
2e druk
22-11-2018
De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789493282223
1e druk
26-6-2023
Dit boek gaat over de troonopvolger van leadgeneratie: account-based marketing (ABM). Meer
paperbackEngels240 blz.9781119427681
1e druk
16-10-2018
The ABCs of sales have changed. It's no longer: A-Always, B-Be, C-Closing. The new way of selling is: A-Always, B-Be, C-Contributing to your buyer's journey. Meer