Filteren
Trefwoord
72 resultaten
paperbackNederlands120 blz.9789024402854
1e druk
6-9-2013
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek deelt Edwin de Haas zijn visie op sales. Op een prikkelende manier stelt hij problemen aan de orde en geeft hij direct toepasbare adviezen en oplossingen. Meer
paperbackNederlands644 blz.9789001023188
7e druk
11-4-2024
Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Meer
paperbackNederlands594 blz.9789001593452
6e druk
Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Meer
paperbackNederlands291 blz.9789077881484
1e druk
1-9-2021
Persoonlijke verkoop is en blijft het sterkste verkoopkanaal. En het duurste. Juist nu het web zoveel verkoopfuncties overneemt, is het belangrijker dan ooit om sales-, rayon- en accountmedewerkers en hun managers effectief aan te sturen. Meer
paperbackNederlands438 blz.9789491743795
2e druk
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek behandelt het salesvak in de volle breedte: van succesvolle salesstrategieën tot praktische gespreksvaardigheden en van een winnend salesplan tot de salesperformance. Meer
65% KORTING
paperbackNederlands157 blz.9789047060260
1e druk
16-5-2013
andere uitgaves beschikbaar
In 'Sales!' wordt beschreven hoe u uw verkooporganisatie kunt versterken. De inzet is een lerende organisatie bouwen die levert wat de klant echt nodig heeft en verdient. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789047013594
1e druk
31-3-2020
andere uitgaves beschikbaar
Terry van den Bemt neemt je mee over de volledige breedte van het hedendaagse salesvak. Meer
paperbackNederlands488 blz.9789055163243
3e druk
14-9-2020
andere uitgaves beschikbaar
De salesfunctie wordt steeds belangrijker voor veel organisaties. Vooral daar waar de concurrentie toeneemt, individuele wensen van de klant bepalender worden en producten en diensten steeds minder het verschil maken. Meer
paperbackNederlands212 blz.9789001298760
3e druk
15-12-2021
Operationele Verkoopcyclus beschrijft op heldere en toegankelijke wijze het operationele deel van salesmanagement en maakt het verkoopproces inzichtelijk. Meer
paperbackNederlands9789046903230
1e druk
28-8-2012
Dit boek biedt een uitgebreide inleiding in de sales volgens de gefaseerde managementcyclus, zowel op strategisch als op uitvoerend niveau. Meer
gebondenNederlands214 blz.9789090381985
1e druk
6-9-2024
Nu klanten steeds meer te kiezen hebben wordt de vaardigheid om onderscheidend te kunnen verkopen elke dag belangrijker. Meer
gebondenEngels224 blz.9781119047070
1e druk
3-4-2015
Use data, technology, and inbound selling to build a remarkable team and accelerate sales.
The Sales Acceleration Formula provides a scalable, predictable approach to growing revenue and building a winning sales team. Meer
paperbackNederlands352 blz.9789024457854
3e druk
25-7-2024
In ‘Handboek commerciële vaardigheden’ worden alle vaardigheden behandeld die je als moderne verkoper nodig hebt: commercieel telefoneren, adviseren, presenteren en onderhandelen, maar ook nieuwe vaardigheden zoals social selling, storytelling, netwerken en creatieve technieken. Meer
gebondenNederlands97 blz.9789463420617
1e druk
1-3-2018
Winnen is de uitkomst van het verschil maken. Dus hoe zorgen wij, als professional en manager, dat we precies weten wat dit inhoudt? Meer
e-bookNederlands120 blz.9789058755667
1e druk
29-10-2018
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek deelt Edwin de Haas zijn visie op sales. Op een prikkelende manier stelt hij problemen aan de orde en geeft hij direct toepasbare adviezen en oplossingen. Meer
paperbackNederlands235 blz.9789400505735
6e druk
25-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
Er bestaat een kerkhof met alle merken die ooit bekend waren van televisie. Voorkom dat u daar ook belandt en stap over op het ADHD-model, dat past bij de snelle 21e eeuw. Meer
paperbackNederlands395 blz.9789001886868
5e druk
16-4-2020
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Meer
gebondenEngels256 blz.9781118206676
1e druk
20-5-2012
De auteurs laten zien dat verkopen zowel een kwestie is van politiek, klantwaarde en strategie als van managementwetenschap. Meer
paperbackNederlands424 blz.9789001016586
6e druk
5-3-2024
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Meer
gebondenNederlands120 blz.9789089650719
1e druk
1-11-2017
andere uitgaves beschikbaar
Lage prijzen zijn geen vaststaand feit! U heeft meer invloed op de prijs dan u denkt. Neem de 32 prikkelende adviezen van Jos Burgers ter harte en leer omgaan met prijsdruk. Meer