Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackEngels253 blz.9789083150222
1e druk
20-4-2021
Hospitality in a hospital environment’ omschrijft inductieve en etnografisch onderzoek in een ziekenhuis omgeving van twee grote ziekenhuizen in het Noorden van Nederland. Meer
paperbackEngels500 blz.9781491927182
12-1-2018
How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers. Meer
paperbackNederlands168 blz.9789024447848
2e druk
29-7-2022
De auteurs bespreken acht conceptuele modellen en ruim veertig toegepaste procesmodellen. Van de modulaire procesarchitectuur tot de medewerkersreis en het Greenfunctiestroomschema. Meer
paperbackEngels296 blz.9789063694890
1e druk
22-10-2018
We think we know services — not a day goes by without using them — until we have to design them. It is then that their realities confront us, teasing us sometimes. Meer