Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Alle producten Juridische boeken Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
73 resultaten
Alle producten
gebondenNederlands144 blz.9789089651150 1e druk 8-2-2017
andere uitgaves beschikbaar
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich verdiept in wat klanten willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen.  Meer
21,50
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
gebondenNederlands236 blz.9789491710285 1e druk 9-2-2023
USM is een universele, methodische werkwijze om dienstverlening te managen. De USM-methode voorziet in een gestandaardiseerd managementsysteem waarmee een serviceorganisatie z’n mensen, z’n middelen, z’n werkwijzen, en z’n services managet.  Meer
42,65
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands200 blz.9789401808835 1e druk 24-6-2022
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek beschrijft de methode CATS RVM, waarin middels realisatie- en verificatiemanagement de relatie wordt gelegd tussen contractmanagement en project- en servicemanagement.  Meer
49,-
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
e-bookNederlands152 blz.9789401806336 1e druk 3-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide geeft uitleg over alle exameneisen voor het ITIL 4 Foundation examen en biedt tevens ondersteuning voor iedereen die eerdere ITIL-edities kent en op zoek is naar een brug naar deze nieuwe editie.  Meer
21,26
Direct te downloaden
paperbackNederlands152 blz.9789401806282 1e druk 3-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide geeft uitleg over alle exameneisen voor het ITIL 4 Foundation examen en biedt tevens ondersteuning voor iedereen die eerdere ITIL-edities kent en op zoek is naar een brug naar deze nieuwe editie.  Meer
21,26
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands196 blz.9789401804608 1e druk 8-7-2019
andere uitgaves beschikbaar
Deze cursus dient om uw ITIL 4 basisvaardigheden te ontwikkelen waardoor u een nieuwe kijk krijgt op IT Service Management through a Service Value System (SVS).  Meer
39,24
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackEngels320 blz.9789401810487 1e druk 23-1-2024
andere uitgaves beschikbaar
This book describes the CATS RVM methodology that proposes realization and verification management as a way to establish the relationship between contract management and project and service management.  Meer
49,-
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands140 blz.9789492221360 1e druk 6-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek bespreekt Jos Gielkens de voorwaarden voor succesvolle, expliciete afspraken omtrent de dienstverlening en optimale inrichting van de serviceorganisatie.  Meer
23,95
Vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis
e-bookNederlands140 blz.9789492221469 1e druk 2-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek bespreekt Jos Gielkens de voorwaarden voor succesvolle, expliciete afspraken omtrent de dienstverlening en optimale inrichting van de serviceorganisatie.  Meer
10,99
Direct te downloaden
e-bookNederlands201 blz.9789087539771 1e druk 21-11-2013
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide voorziet in dezelfde behoefte als de vorige edities: het bieden van een nauwgezette samenvatting van ITIL, gebaseerd op ITIL 2011 Editie.  Meer
21,26
Direct te downloaden
paperbackNederlands240 blz.9789037257670 4e druk 16-6-2020
Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek Servicemanagement geeft je inzicht in een groot aantal aspecten van deze ondersteuning.  Meer
43,75
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackNederlands176 blz.9789024421947 1e druk 14-3-2018
andere uitgaves beschikbaar
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u.  Meer
27,95
Vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis
gebondenNederlands128 blz.9789083159928 1e druk 6-7-2021
andere uitgaves beschikbaar
De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt?  Meer
20,95
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
e-bookEngels180 blz.9789401804400 1e druk 23-4-2019
andere uitgaves beschikbaar
The ITIL pocket guides of Van Haren Publishing are since long recognized as the industry classic guide on the topic of ITIL, in many languages.  Meer
21,26
Direct te downloaden
gebondenNederlands121 blz.9789089650191 1e druk 3-4-2009
andere uitgaves beschikbaar
In dit aanstekelijke verhaal vertelt Burgers wat klanten echt willen: goed geholpen worden. Dit zorgt voor trouwe klanten, die ook nog eens zorgen voor nieuwe klanten.  Meer
21,50
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
e-bookNederlands152 blz.9789401804448 1e druk 27-5-2019
De ITIL pocketguides van Van Haren Publishing worden al lange tijd beschouwd als een betrouwbare gids op het gebied van ITIL, in vele taalversies.  Meer
21,26
Direct te downloaden
e-bookNederlands196 blz.9789401804622 1e druk 8-7-2019
andere uitgaves beschikbaar
Deze cursus dient om uw ITIL 4 basisvaardigheden te ontwikkelen waardoor u een nieuwe kijk krijgt op IT Service Management through a Service Value System (SVS).  Meer
39,24
Direct te downloaden
paperbackNederlands278 blz.9789001797140 3e druk 19-7-2011
Bij 30 managementvragen wordt een model gepresenteerd om een mogelijk antwoord te formuleren. Tezamen vormen deze de input van een geïntegreerd strategisch (marketing)plan.  Meer
68,95
Verwachte levertijd ongeveer 5 werkdagen
e-bookEngels201 blz.9789401806169 1e druk 14-8-2020
andere uitgaves beschikbaar
This module covers the 'core' service management activities and expands the current scope of ITIL to include the 'creation' of services.  Meer
111,18
Direct te downloaden
e-bookEngels212 blz.9789401805780 1e druk 25-11-2015
andere uitgaves beschikbaar
The increasing complexity of the IT value chain and the rise of multi-vendor supplier ecosystems has led to the rise of Service Integration and Management (SIAM) as a new approach.  Meer
49,-
Direct te downloaden

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Sale