Filteren
Trefwoord
73 resultaten
gebondenNederlands144 blz.9789089651150
1e druk
8-2-2017
andere uitgaves beschikbaar
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich verdiept in wat klanten willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Meer
gebondenNederlands236 blz.9789491710285
1e druk
9-2-2023
USM is een universele, methodische werkwijze om dienstverlening te managen. De USM-methode voorziet in een gestandaardiseerd managementsysteem waarmee een serviceorganisatie z’n mensen, z’n middelen, z’n werkwijzen, en z’n services managet. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789401808835
1e druk
24-6-2022
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek beschrijft de methode CATS RVM, waarin middels realisatie- en verificatiemanagement de relatie wordt gelegd tussen contractmanagement en project- en servicemanagement. Meer
e-bookNederlands152 blz.9789401806336
1e druk
3-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide geeft uitleg over alle exameneisen voor het ITIL 4 Foundation examen en biedt tevens ondersteuning voor iedereen die eerdere ITIL-edities kent en op zoek is naar een brug naar deze nieuwe editie. Meer
paperbackNederlands152 blz.9789401806282
1e druk
3-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide geeft uitleg over alle exameneisen voor het ITIL 4 Foundation examen en biedt tevens ondersteuning voor iedereen die eerdere ITIL-edities kent en op zoek is naar een brug naar deze nieuwe editie. Meer
paperbackNederlands196 blz.9789401804608
1e druk
8-7-2019
andere uitgaves beschikbaar
Deze cursus dient om uw ITIL 4 basisvaardigheden te ontwikkelen waardoor u een nieuwe kijk krijgt op IT Service Management through a Service Value System (SVS). Meer
paperbackEngels320 blz.9789401810487
1e druk
23-1-2024
andere uitgaves beschikbaar
This book describes the CATS RVM methodology that proposes realization and verification management as a way to establish the relationship between contract management and project and service management. Meer
paperbackNederlands140 blz.9789492221360
1e druk
6-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek bespreekt Jos Gielkens de voorwaarden voor succesvolle, expliciete afspraken omtrent de dienstverlening en optimale inrichting van de serviceorganisatie. Meer
e-bookNederlands140 blz.9789492221469
1e druk
2-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek bespreekt Jos Gielkens de voorwaarden voor succesvolle, expliciete afspraken omtrent de dienstverlening en optimale inrichting van de serviceorganisatie. Meer
e-bookNederlands201 blz.9789087539771
1e druk
21-11-2013
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide voorziet in dezelfde behoefte als de vorige edities: het bieden van een nauwgezette samenvatting van ITIL, gebaseerd op ITIL 2011 Editie. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789037257670
4e druk
16-6-2020
Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek Servicemanagement geeft je inzicht in een groot aantal aspecten van deze ondersteuning. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789024421947
1e druk
14-3-2018
andere uitgaves beschikbaar
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u. Meer
gebondenNederlands128 blz.9789083159928
1e druk
6-7-2021
andere uitgaves beschikbaar
De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt? Meer
e-bookEngels180 blz.9789401804400
1e druk
23-4-2019
andere uitgaves beschikbaar
The ITIL pocket guides of Van Haren Publishing are since long recognized as the industry classic guide on the topic of ITIL, in many languages. Meer
gebondenNederlands121 blz.9789089650191
1e druk
3-4-2009
andere uitgaves beschikbaar
In dit aanstekelijke verhaal vertelt Burgers wat klanten echt willen: goed geholpen worden. Dit zorgt voor trouwe klanten, die ook nog eens zorgen voor nieuwe klanten. Meer
e-bookNederlands152 blz.9789401804448
1e druk
27-5-2019
De ITIL pocketguides van Van Haren Publishing worden al lange tijd beschouwd als een betrouwbare gids op het gebied van ITIL, in vele taalversies. Meer
e-bookNederlands196 blz.9789401804622
1e druk
8-7-2019
andere uitgaves beschikbaar
Deze cursus dient om uw ITIL 4 basisvaardigheden te ontwikkelen waardoor u een nieuwe kijk krijgt op IT Service Management through a Service Value System (SVS). Meer
paperbackNederlands278 blz.9789001797140
3e druk
19-7-2011
Bij 30 managementvragen wordt een model gepresenteerd om een mogelijk antwoord te formuleren. Tezamen vormen deze de input van een geïntegreerd strategisch (marketing)plan. Meer
e-bookEngels201 blz.9789401806169
1e druk
14-8-2020
andere uitgaves beschikbaar
This module covers the 'core' service management activities and expands the current scope of ITIL to include the 'creation' of services. Meer
e-bookEngels212 blz.9789401805780
1e druk
25-11-2015
andere uitgaves beschikbaar
The increasing complexity of the IT value chain and the rise of multi-vendor supplier ecosystems has led to the rise of Service Integration and Management (SIAM) as a new approach. Meer