Filteren
Trefwoord
6 resultaten
e-bookNederlands160 blz.9789012584050
1-5-2012
U hebt kennisgemaakt met uw mensen en hebt de organigrammen gezien. Aan u de taak om het team te gaan aansturen. Maar waar begint u? Meer
e-bookNederlands140 blz.9789492221469
1e druk
2-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek bespreekt Jos Gielkens de voorwaarden voor succesvolle, expliciete afspraken omtrent de dienstverlening en optimale inrichting van de serviceorganisatie. Meer
e-bookNederlands380 blz.9789087539887
1e druk
17-2-2011
andere uitgaves beschikbaar
Het boek heeft zijn plaats verdiend bij de vele experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz. Meer
paperbackNederlands194 blz.9789401800198
1e druk
19-2-2015
Centraal staan de kernprincipes van succesvol regie voeren op zakelijke dienstverlening bij organisaties in de profit en non-profit sector middels de inrichting van een regiebureau. Meer
paperbackEngels624 blz.9789087536275
1e druk
5-11-2011
Bijna 80% van de CEO's zegt dat hun organisatie beter moet worden in het beheren van externe relaties. Dit handboek biedt daar een raamwerk voor. Meer
paperbackEngels158 blz.9789401801690
1e druk
28-4-2017
This Pocket Guide provides a concise introduction to the IT4IT™ Reference Architecture, Version 2.1, an Open Group Standard. Meer
49% KORTING