Filteren
Trefwoord
5 resultaten
paperbackNederlands312 blz.9789462200982
3e druk
18-9-2018
andere uitgaves beschikbaar
'CRM in de praktijk' laat zien hoe u uw klanten serieus neemt en CRM met succes invoert als bedrijfsstrategie. Meer
gebondenEngels208 blz.9781119341208
1e druk
3-1-2017
Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generation marketing. Meer
e-bookNederlands250 blz.9789462201101
3e druk
27-2-2015
andere uitgaves beschikbaar
'CRM in de praktijk' laat zien hoe u uw klanten serieus neemt en CRM met succes invoert als bedrijfsstrategie. Meer
gebondenEngels256 blz.9781118273210
1e druk
20-4-2012
De auteurs onderzoeken hoe de sociale, culturele en technologische trends, uitgelokt door de explosie van de social media, transformeert binnen het ondernemingsklimaat. Meer
paperbackNederlands348 blz.9789001880040
1e druk
24-7-2017
Het nieuwe boek Social Media Management reikt studenten de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven. Meer