Filteren
Trefwoord
5 resultaten
paperbackNederlands198 blz.9789013051674
1e druk
15-6-2013
Dit boek geeft u inzicht in de diverse inhoudelijke en projectmatige beheersaspecten van een pakketimplementatie. U kunt het boek gebruiken vóór, tijdens en ná de implementatie van het softwarepakket. Meer
gebondenNederlands143 blz.9797090103841
2e druk
10-6-2019
Is de software van uw bedrijf verouderd? Zorg er dan voor dat oud denken de introductie van nieuwe software niet in de weg zit. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789027445452
3-9-2008
andere uitgaves beschikbaar
'Noodzakelijk, maar niet voldoende' beschrijft de problemen van de zeepbelcultuur die door overspannen verwachtingen van de beurs ontstaan rond hightech bedrijven. Meer
gebondenEngels256 blz.9781394205875
2-7-2024
In Digital Customer Success: The Next Frontier, a team of trailblazing Customer Success professionals and digital entrepreneurs delivers an insightful discussion of the next stage in Customer Success management. Meer
gebondenEngels260 blz.9781119117643
1e druk
11-3-2016
This book is the only guide you need to proactively root out and repair failing software systems, while mitigating the impact to a company's system, budget, and future risk. Meer