Filteren
Trefwoord
8 resultaten
paperbackNederlands376 blz.9789043037594
4e druk
6-4-2021
Dit praktijkgerichte boek beschrijft op heldere wijze de belangrijkste facetten van sportmanagement. Meer
e-bookNederlands288 blz.9789047004035
1e druk
3-11-2011
Het verhaal van Dirk Scheringa leek een Amerikaanse droom te worden. Maar na de droom kwam een koud ontwaken, toen DSB in 2009 de steun van de Nederlandsche Bank verloor, en niet gered werd in de storm van de financiële crisis. Meer
paperbackNederlands232 blz.9789043025096
2e druk
Sponsoring wordt steeds professioneler en is niet meer weg te denken uit de moderne sportwereld. Sportsponsoring bekijkt sponsoring vanuit het perspectief van zowel de sponsor als het sponsorobject. Meer
e-bookNederlands320 blz.9789048859979
1e druk
18-1-2021
Mijn naam is Hans Nijland. 23 jaar heb ik overleefd in de voetbaljungle. Ik ben niet hoogbegaafd en heb geen universitaire graad. Met op zak alleen een mavo-diploma werkte ik me op van preikweker tot ondernemer. Meer
gebondenEngels360 blz.9780750682374
1e druk
Aan dit boek leverden de grootste experts op het gebied van sportmanagement hun bijdrage. Zo werd de kennis van internationale sportgoeroes gebundeld. Meer
e-bookNederlands256 blz.9789461561640
1e druk
10-5-2014
andere uitgaves beschikbaar
Aan de hand van vijftien creatieve concepten legt Ouborg uit wat het belang van sociale omgang en hoffelijkheid is. Meer
e-bookNederlands144 blz.9789048805211
1e druk
20-10-2011
andere uitgaves beschikbaar
De kredietcrisis op zich kon het kaartenhuis niet eens omverblazen, maar de daaropvolgende economische crisis deed dat wel. Duizenden klanten kwamen in financiële problemen en DSB kreeg een stroom aan negatieve publiciteit te verwerken. Meer
paperbackNederlands296 blz.9789054724506
1e druk
8-6-2021
Hoe kun je als sportorganisatie de juiste content creëren om de sportfan zo optimaal mogelijk te betrekken bij je merk? Of het nu gaat om een professionele- of amateursportorganisatie, iedereen kan met de juiste content sportfans betrekken en betrokken houden bij hun merk. Meer