Filteren
Trefwoord
19 resultaten
e-bookNederlands207 blz.9789052619484
1e druk
3-4-2012
andere uitgaves beschikbaar
Deze uitgave introduceert een interactieve aanpak gebaseerd op de Berenschot Strategische Dialoog, waarin strategieformulering en strategie-implementatie aan elkaar zijn gekoppeld. Meer
gebondenEngels264 blz.9781451697629
1e druk
22-5-2014
Dit boek helpt u betere meetings met betere resultaten te organiseren. Meer
e-bookNederlands275 blz.9789055949045
2e druk
4-1-2012
andere uitgaves beschikbaar
'Klaar om te wenden' is bedoeld voor iedereen die in samenwerking met anderen de toekomst op de agenda wil zetten, breder wil kijken dan alleen naar winst en verder dan de korte termijn. Meer
gebondenEngels307 blz.9780470844915
1e druk
Dit boek helpt managers af te stappen van de idee dat de toekomst van bedrijven rechtstreeks in het verlengde ligt van het verleden. Van der Heijden stelt managers in staat scenario's te hanteren en meerdere perspectieven te verbeelden. Meer
gebondenEngels288 blz.9780198745693
1e druk
1-1-2016
This book aims to become the premier guide on how to do scenario planning to support strategy and public policy. Meer
gebondenEngels305 blz.9780470023686
2e druk
26-11-2004
The Second Edition changes focus slightly by providing more in-depth analysis and application of the concept of the 'strategic conversation'. Meer
paperbackNederlands272 blz.9789089840165
1e druk
6-12-2021
Het World Café is een flexibele, effectieve, inspirerende en gemakkelijk te gebruiken aanpak voor een gezamenlijke dialoog rondom een bepaald thema, voor het delen van wederzijdse kennis en om nieuwe kansen te ontdekken. Meer
paperbackNederlands284 blz.9789089657770
2e druk
27-2-2025
Een Meesteradviseur beschikt over de M-factor. Die M-factor bestaat uit zeven bouwstenen die aangeven met welk gedrag, welke mindset en welke vaardigheden je je kunt onderscheiden. Meer
paperbackNederlands180 blz.9789462365230
2e druk
30-1-2015
Dit boek is het resultaat van een verkenning waarbij valkuilen van toekomstvisies worden herkend en de basis wordt gevormd voor het zelf uitvoeren van toekomstonderzoek. Meer
gebondenNederlands276 blz.9789055947126
2e druk
andere uitgaves beschikbaar
'Klaar om te wenden' is bedoeld voor iedereen die in samenwerking met anderen de toekomst op de agenda wil zetten, breder wil kijken dan alleen naar winst en verder dan de korte termijn. Meer
29,99
Dit product is uitverkocht
gebondenNederlands184 blz.9789463191807
1e druk
16-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Toekomstgerichte organisaties doen het aanmerkelijk beter dan hun concurrenten die zich hieraan niets gelegen laten liggen. Meer
e-bookNederlands180 blz.9789462200227
1e druk
5-2-2013
Er is een nieuwe trend zichtbaar: steeds meer organisaties kiezen ervoor om de nieuwe strategie samen met hun medewerkers vorm te geven. Meer
e-bookNederlands184 blz.9789463191814
1e druk
16-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Toekomstgerichte organisaties doen het aanmerkelijk beter dan hun concurrenten die zich hieraan niets gelegen laten liggen. Meer
e-bookNederlands207 blz.9789013098242
1e druk
31-10-2012
Dit boek biedt commissarissen een heldere structuur en praktische instrumenten voor effectief toezicht en gedegen advies met betrekking tot strategievorming. Meer
e-bookNederlands264 blz.9789047014003
17e druk
11-3-2020
andere uitgaves beschikbaar
'Wijzer in de toekomst' van Jan Nekkers heeft zich bewezen als hét handboek voor wie zelf met toekomstscenario’s aan de slag wil. Meer
gebondenEngels224 blz.9781119578666
14-6-2019
paperbackEngels208 blz.9789063694593
1e druk
30-4-2018
Design Roadmapping is for anyone interested in design, strategy and innovation, and its wonderful combinations. Meer
28% KORTING
paperbackEngels224 blz.9781789664706
1e druk
23-9-2020
'How to Future' isn't about the "one future" you expect. Instead, this book equips you with valuable tools and concepts, builds a future-focused mindset and enables you to envision, stress-test and prototype adaptable, informed and agile strategic visioning. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789492221742
1e druk
10-5-2017
andere uitgaves beschikbaar
In slechts enkele decennia zijn ‘de economie’ en ‘de samenleving’ gedigitaliseerd. Dit heeft enorme effecten op de manier waarop samenlevingen functioneren. Meer