Filteren
Trefwoord
16 resultaten
gebondenEngels384 blz.9780471718895
'The black book of outsourcing' is een overzicht van kosten en voordelen van outsourcing, zijn gebruik en toepassingen en de processen die gebruikt worden om het te managen. Meer
paperbackEngels416 blz.9781119909378
3e druk
6-10-2022
(ISC)2 CCSP Certified Cloud Security Professional Official Study Guide, 3rd Edition is your ultimate resource for the CCSP exam. Meer
e-bookEngels212 blz.9789401805780
1e druk
25-11-2015
andere uitgaves beschikbaar
The increasing complexity of the IT value chain and the rise of multi-vendor supplier ecosystems has led to the rise of Service Integration and Management (SIAM) as a new approach. Meer
paperbackEngels422 blz.9789401800082
2e druk
12-3-2015
In all enterprises around the world, the issues, opportunities and challenges of aligning IT more closely with the organization and effectively governing an organization’s IT investments, resources, major initiatives and superior uninterrupted service is becoming a major concern of the Board and executive management. Meer
paperbackEngels400 blz.9781837230099
1e druk
29-4-2024
Legal Operations in the Age of AI and Data takes readers on a journey into the heart of legal innovation, offering an unmissable opportunity to future-proof your legal expertize. Meer
paperbackNederlands328 blz.9789058754509
1e druk
5-4-2016
In De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITIL kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken. Meer
gebondenEngels222 blz.9781118634110
1e druk
31-10-2014
Technologie strateeg Peter High benadrukt in dit boek de acute behoefte om IT strategie niet binnen een vacuüm te ontwikkelen maar in een bredere organisatiestrategie. Meer
paperbackEngels440 blz.9789401801577
1e druk
4-12-2018
The four courses in Service Capability is aimed at students who need deep knowledge of the processes and the roles of ITIL. Service Lifecycle covered in the course but the primary focus is on processes, functions, roles and activities of its application and use by lifecycle. Meer
paperbackEngels352 blz.9780750682312
1e druk
In dit boek laten IT management experts u zien hoe u risico's kunt identificeren. Zij geven hier een bewezen, nieuwe methode voor. Wanneer u de aanbevelingen in dit boek opvolgt, zult u het risico op mislukking verkleinen en de kans op succes vergroten. Meer
paperbackEngels168 blz.9789401803939
1e druk
28-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Our material is currently pending accreditation and will be available for training once the release date for training is made available. Meer
e-bookEngels180 blz.9789401804400
1e druk
23-4-2019
andere uitgaves beschikbaar
The ITIL pocket guides of Van Haren Publishing are since long recognized as the industry classic guide on the topic of ITIL, in many languages. Meer
e-bookEngels244 blz.9789401807005
1e druk
23-11-2020
ITAMOrg® IT Asset Management Foundation Certifications is suitable for individuals wanting to demonstrate they have achieved sufficient understanding of how to apply and tailor the ITAM practices. Meer
e-bookEngels120 blz.9789401807036
1e druk
30-10-2020
andere uitgaves beschikbaar
The revised standard for Service Management, ISO/IEC 20000-1: 2018 is the third version of the international standard for service management, replacing the 2011 edition. Meer
e-bookEngels250 blz.9789401806732
1e druk
24-9-2020
andere uitgaves beschikbaar
ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value covers all forms of engagement and interaction between service providers and their customers, users, suppliers and partners. Meer
gebondenEngels402 blz.9780470587508
1e druk
Dit is een technologiegids voor managers. De nieuwste technologieën, zoals Cloud Computing, Open Source, Software als Service, Business Intelligence en Sociale Netwerken, worden uitgebreid uitgelegd. Meer
e-bookEngels172 blz.9789401800570
2e druk
21-11-2013
'ISO/IEC 20000-1:2011' is een Quick Reference over ISO 20000, speciaal geschreven voor de praktijk. Meer