Filteren
Trefwoord
9 resultaten
paperbackNederlands552 blz.9789047300588
3e druk
10-9-2017
Dit boek vormt een leidraad voor studenten in de bedrijfskunde, organisatiekunde, bedrijfseconomie en commerciële economie. Het geeft helder inzicht in de ontwikkelingen in kwaliteitsmanagement en de relaties die het heeft met andere managementgebieden. Meer
gebondenEngels474 blz.9789086863488
1e druk
Consumer understanding of food quality is crucial as their concerns for healthy, safe and sustainable food production remain high. Meer
68% KORTING
gebondenNederlands211 blz.9789013060010
2e druk
12-2-2009
In deze geheel herziene druk van KAM-management in de praktijk wordt helder en duidelijk aangegeven wat de succesfactoren zijn van een goed integraal KAM-managementsysteem en hoe dit kan worden opgezet. Meer
paperbackNederlands167 blz.9789059315808
7e druk
26-3-2013
Dit boek geeft antwoord op de vraag wat kwaliteitszorg is en hoe je dit binnen de organisatie met succes kunt opzetten. Het boek biedt tal van concrete methodische handreikingen. Meer
paperbackNederlands104 blz.9789013050202
2e druk
15-11-2007
Veel managers weten onvoldoende over hun processen en hoe deze kunnen worden verbeterd, vereenvoudigd of zelfs geëlimineerd. Al dan niet gedwongen door de omstandigheden wordt steeds meer duidelijk dat in eerste instantie een heldere kijk op de processen van de organisatie noodzakelijk is om te kunnen bepalen welke stappen wel of geen toegevoegde waarde (meer) hebben en hoe het proces optimaler vorm te geven is. Meer
ingenaaidEngels156 blz.9780415503303
2-12-2014
Wij weten relatief weinig over de manier waarop kennis-gebaseerde innovaties ontwikkelen binnen adviesbureaus en hoe deze nieuwe ideeen in de praktijk worden vormgegeven. Meer
e-bookNederlands214 blz.9789052618456
1e druk
4-10-2011
andere uitgaves beschikbaar
Productinnovatie, procesinnovatie, marktinnovatie, businessmodel-innovatie en duurzame innovatie, dit boek geeft een overzicht van het complete terrein van innovatie. Meer
paperbackNederlands98 blz.9789013020984
1e druk
19-4-2011
Prestatiemanagement is gericht op het creëren van toegevoegde waarde in organisaties. De kern van effectief prestatiemanagement is dat organisaties zodanig worden ontworpen dat medewerker worden geprikkeld waardecreërende activiteiten uit te voeren. Meer
e-bookNederlands200 blz.9789024457267
1e druk
7-6-2017
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek gaat over de oorsprong van managementideeën en hoe deze worden ontwikkeld door consultants en goeroes. Meer