Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Alle producten Juridische boeken Sale

Filter de resultaten

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
7 resultaten
Alle producten
e-bookNederlands191 blz.9789013097061 1e druk 24-9-2012
andere uitgaves beschikbaar
'Roestvrij' biedt managers en adviseurs een nieuwe manier van veranderen. Het geeft inzicht in hoe u vastgeroeste patronen in groepen herkent en hoe u zich ervan verlost.  Meer
25,95
Direct te downloaden
paperbackEngels596 blz.9781857882438 1e druk
Op basis van nieuwe theorieën over leiderschap en gebaseerd op 25 jaar ervaring met organisatieverandering, beschrijven de auteurs in 'The Dance of Change' hoe managers kunnen anticiperen op de uitdagingen waarvoor veranderende organisaties zich gesteld zien.  Meer
36,86
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
paperbackNederlands204 blz.9789052618296 1e druk 15-11-2010
In 'Het hart van de verandering' onthullen John Kotter en Dan Cohen de resultaten van hun gesprekken met meer dan tweehonderd mensen die betrokken zijn geweest bij grootschalige veranderingen.  Meer
59,95
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
gebondenEngels240 blz.9781119815846 1e druk 7-5-2021
Incremental improvement is no longer sufficient in helping organizations navigate the complexity, uncertainty and volatility of today's world.  Meer
33,44
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels272 blz.9780470182550 1e druk
Veranderingen mislukken zelden door gebrek aan strategie: Clark toont aan dat alleen discrete inspanningen van mensen zorgen voor verandering. Hiervoor is leiderschap en energiemanagement nodig.  Meer
33,44
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels256 blz.9780470550489 1e druk
'Getting Change Right' presenteert een nieuwe visie op leiderschapcommunicatie die zegt dat verandering niet top-down, bottom-up, of zijwaarts gaat, maar van binnenuit.  Meer
32,03
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackNederlands164 blz.9789089538840 1e druk 25-3-2016
Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan.  Meer
41,50
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten