Filteren
Trefwoord
41 resultaten
Trefwoord: Vermaak
gebondenNederlands192 blz.9789089656124
1e druk
27-1-2022
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek laat Aartjan van Erkel zien hoe je met onorthodoxe marketing de nummer 1 wordt in je markt. Meer
€ 25,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
e-bookNederlands232 blz.9789461562241
1e druk
25-3-2016
andere uitgaves beschikbaar
Jos Ahlers en René Boender beschrijven in dit spraakmakende en uiterst leesbare boek de opkomst van deze onstuitbare netwerkgeneratie. Meer
paperbackNederlands384 blz.9789464372083
17e druk
8-3-2022
andere uitgaves beschikbaar
De een krijgt met een zin meer voor elkaar dan de ander in een monoloog van een kwartier. Hoe komt het dat je bij de ene collega in slaap valt en bij de ander aan zijn lippen hangt? Meer
€ 25,99
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands232 blz.9789461562166
1e druk
26-3-2016
andere uitgaves beschikbaar
Jos Ahlers en René Boender beschrijven in dit spraakmakende en uiterst leesbare boek de opkomst van deze onstuitbare netwerkgeneratie. Meer
€ 24,95
Op voorraad | Vandaag voor 17:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
e-bookNederlands192 blz.9789082634747
1e druk
20-12-2022
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek laat Aartjan van Erkel zien hoe je met onorthodoxe marketing de nummer 1 wordt in je markt. Meer
paperbackNederlands222 blz.9789083250014
1e druk
30-4-2024
Olaf, vertel eens… bevat meeslepende verhalen over de persoonlijke loopbaan en fantastische stappen die Olaf Vugts bij de Efteling, en ook daarbuiten, gemaakt heeft. Meer
€ 27,50
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
gebondenEngels270 blz.9781787630468
1e druk
30-9-2019
andere uitgaves beschikbaar
Robert Iger became CEO of The Walt Disney Company in 2005, during a difficult time. Morale had deteriorated, competition was intense, and technology was changing faster than at any time in the company's history. Meer
e-bookNederlands464 blz.9789048868117
1e druk
10-1-2024
Simon Shuster, correspondent van Time, legt het leven en leiderschap in oorlogstijd vast van Volodymyr Zelensky, van de kleedkamers van zijn cabaretprogramma's in Oekraïne tot de modderige loopgraven van zijn oorlog met Rusland. Meer
paperbackEngels320 blz.9780571309221
1e druk
16-1-2014
What is behind the phenomenal success of entertainment businesses such as Warner Bros., Marvel Enterprises and Manchester United, along with such stars as Jay-Z and Lady Gaga? Meer
paperbackNederlands120 blz.9789463896658
1e druk
26-5-2020
Klassieke reclame is dood. Merken zoeken naar de juiste manier om de aandacht van de consument vast te houden. Meer
51% KORTING
e-bookNederlands608 blz.9789463820264
1e druk
26-11-2020
In dit fascinerende en onthullende verhaal schetst Mark Koster hoe één familie haar dromen wist waar te maken en nu al decennialang dicteert wat wij aan nieuws, muziek en vermaak consumeren. Meer
e-bookNederlands289 blz.9789048871537
1e druk
6-5-2024
andere uitgaves beschikbaar
Als Nederlandse jongen uit Maastricht nam hij afscheid van zijn moederland, trouwde in een bekende Amerikaanse politieke familie en werd hij Amerikaan. Meer
paperbackEngels400 blz.9781787630475
1e druk
23-9-2019
andere uitgaves beschikbaar
Robert Iger became CEO of The Walt Disney Company in 2005, during a difficult time. Morale had deteriorated, competition was intense, and technology was changing faster than at any time in the company's history. Meer
paperbackNederlands363 blz.9789401436205
4e druk
15-1-2025
'EVENTPLANNER' is hét naslagwerk voor iedereen die zijn evenement tot een succes wil maken. Dit boek helpt je bij het organiseren van evenementen, van festivals tot teambuildings. Meer
€ 39,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
e-bookNederlands144 blz.9789491833113
1e druk
5-11-2013
andere uitgaves beschikbaar
De auteurs noteren meer dan 150 meesterlijke miskleunen van en over beroemdheden op het gebied van cultuur, wetenschap, politiek en economie. De auteurs beschrijven uitgebreid hoe en waarom de werkelijkheid een andere wending nam. Meer
gebondenEngels272 blz.9781119695172
1e druk
20-5-2021
As one of the leading business trends today, extended reality (XR) promises to revolutionize the way consumers experience their encounters with brands and products of all kinds. Meer
gebondenNederlands340 blz.9789463190916
1e druk
22-8-2018
Als je denkt dat een populaire film, een hit op de radio of een topproduct uit het niets kwam en door mond-tot-mondreclame een succes werd heb je het mis. Meer
€ 29,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
e-bookNederlands184 blz.9789464946543
1e druk
13-12-2023
andere uitgaves beschikbaar
VR, AR, MR en XR… ze spreken tot ieders verbeelding. Fancy, futuristische gametoepassingen? Uiteraard. Maar daarnaast eisen deze technologieën steeds sterker hun plaats op in het hier en nu. Meer
gebondenNederlands368 blz.9789039100691
1e druk
4-10-2024
Al vijfentwintig jaar kijken duizenden mensen elke zaterdagochtend uit naar Volkskrant Magazine, de populaire bijlage van de Volkskrant op zaterdag. Meer
49,99
34,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
31% KORTING
paperbackNederlands218 blz.9789001575465
2e druk
15-1-2020
De verhalen die films ons vertellen, de hoge omloopsnelheid van content in nieuwe media en de commerciële aard van televisieprogramma’s zijn een intrinsiek onderdeel van onze samenleving. Meer