Filteren
Trefwoord
4 resultaten
e-bookNederlands152 blz.9789462200180
1e druk
6-3-2013
andere uitgaves beschikbaar
Het juiste product, voor de juiste mensen, op het juiste moment, voor de juiste prijs is de belofte die neuromarketing in petto heeft. Meer
paperbackNederlands169 blz.9789046905180
1e druk
25-6-2016
Veel mensen denken bij neuromarketing aan het ongemerkt beïnvloeden van de consument door het brein de boodschap als het ware 'in te fluisteren'. Meer
paperbackNederlands288 blz.9789401423649
2e druk
30-9-2024
Het doel van ecodesign is de milieu-impact van producten over de ganse levenscyclus te verminderen én de circulariteit te verbeteren. Meer
paperbackNederlands99 blz.9789491998065
1e druk
2-1-2015
Met het cursusboek van Serasta wordt stap voor stap alles uitgelegd wat u moet weten om het programma te gebruiken. Meer