Filteren
Trefwoord
9 resultaten
gebondenNederlands204 blz.9789463190381
1e druk
16-2-2017
andere uitgaves beschikbaar
Het vervolg op 'Hoe word ik een rat?' De belangrijkste vraag over leiderschap luidt niet: Wie mag de baas spelen? Die luidt: Hoe verhinderen we slecht leiderschap? Meer
paperbackNederlands200 blz.9789001893224
1e druk
12-9-2019
Vorm jouw eigen visie over leiderschap met deze overzichtelijke gids. Welk leiderschap is er nodig om de wereld van nu richting te geven? Meer
paperbackNederlands270 blz.9789083096841
1e druk
3-6-2021
andere uitgaves beschikbaar
Vandaag de dag is Instagram een krachtig onderdeel van de digitale marketingmix binnen elk bedrijf of organisatie. Het is niet meer weg te denken uit ons dagelijks mediagebruik. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789461263285
1e druk
9-5-2019
andere uitgaves beschikbaar
Je klanten zijn de hele dag online, waar blijf jij? Met dit boek bouw je onweerstaanbare sociale media waarmee je mensen echt bij je onderneming betrekt. Meer
e-bookNederlands118 blz.9789461261434
1e druk
13-6-2015
In dit praktische boek staat beschreven hoe je het populaire platform Instagram privé en zakelijk kunt inzetten en hoe je snel meer likes en comments kunt verzamelen. Meer
e-bookNederlands9789059406759
1e druk
18-3-2014
Ontdek snel hoe u Pinterest succesvol inzet voor zakelijk gebruik met praktische tips en voorbeelden uit dit boek. Meer
gebondenNederlands192 blz.9789090377919
1e druk
1-11-2023
In dit boek neemt Van Dokkum je aan de hand van een aantal belangrijke denkers mee in een onderzoek naar het zelf. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789047016762
1e druk
3-10-2022
andere uitgaves beschikbaar
Hoogleraren Janka Stoker en Harry Garretsen laten zien hoe leiders en hun volgers, zowel in organisaties als in de politiek, omgaan met crisis en onzekerheid, en wat dit betekent voor goed leiderschap. Meer
paperbackNederlands94 blz.9789463189798
1e druk
26-8-2015
Waarom moet jij als ZZP'er nu gebruik maken van LinkedIn? Je zoekt geen personeel en ook geen baan. Daarom ben je ZZP'er. Meer