Marketing ROI

The path to campaign, customer, and corporate profitability

Specificaties
Gebonden, 270 blz. | Engels
McGraw-Hill | 0e druk, 2003
ISBN13: 9780071413633
Rubricering
Juridisch : Management
McGraw-Hill 0e druk, 2003 9780071413633
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Dit makkelijk leesbare boek over het toepassen van ROI (Return on investment) is een belangrijk hulpmiddel voor het verbeteren van de effectiviteit van zo goed als elk marketingprogramma. Lenskold geeft stapsgewijs een aantal richtlijnen over hoe uw organisatie:

- Marketingstrategieën op een lijn kan brengen met de strategische doelen van een onderneming;
- Marketingcampagneprofijt beter kan managen door middel van nauwkeuriger metingen
- Klanten meer voordelen kan bieden en een beter bedrijfsresultaat behalen.

Specificaties

ISBN13:9780071413633
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:270
Uitgever:McGraw-Hill
Druk:0
Hoofdrubriek:Management

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing ROI