Marketing ROI
The path to campaign, customer, and corporate profitability
Samenvatting
Dit makkelijk leesbare boek over het toepassen van ROI (Return on investment) is een belangrijk hulpmiddel voor het verbeteren van de effectiviteit van zo goed als elk marketingprogramma. Lenskold geeft stapsgewijs een aantal richtlijnen over hoe uw organisatie:
- Marketingstrategieën op een lijn kan brengen met de strategische doelen van een onderneming;
- Marketingcampagneprofijt beter kan managen door middel van nauwkeuriger metingen
- Klanten meer voordelen kan bieden en een beter bedrijfsresultaat behalen.
Specificaties
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht