

Paul Arden was vijftien jaar lang creatief directeur bij het bekende reclamebureau Saatchi & Saatchi.
Meer over Paul ArdenWhatever You Think Think The Opposite
Samenvatting
Er zijn veel boeken geschreven over goede bedrijfspraktijk. Allen uitmuntend zinnig. Allen gebaseerd op logica, gezond verstand en beleefdheid. Essentieel als u een supermarktmanager wilt zijn. Maar voor hen die nieuwe grond wensen aan te boren is het niet genoeg.
Logica en het gezond verstand hebben de gewoonte om ons steeds tot dezelfde conclusies te leiden. Als u uw aandeel in de wereld wilt creëren, zult u moeten beginnen anders te denken. En om anders te denken moet u onlogisch denken. 'Whatever You Think Think The Opposite' bekijkt het leven op een verkeerde manier in een poging om u de voordelen uit te leggen van het maken van verkeerde beslissingen.
Specificaties
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Dit boek staat op 1 boekenlijst...
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht