Marketing the Arts
Breaking Boundaries
Samenvatting
The book has high potential for course adoption globally in the areas of creative arts marketing, arts management, creative industries, and marketing;
Fully updated to include international case studies from throughout the world, including emerging markets, as well as tools for practical application;
Offers an alternative or complimentary approach to the existing textbooks which have a more mainstream marketing management perspective;
Includes contributions from leading academics in the field of arts marketing
Specificaties
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht