Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Chocolates on the Pillow Aren't Enough

Reinventing The Customer Experience

Specificaties
Paperback, 256 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 1e druk, 2009
ISBN13: 9780470404638
Rubricering
Juridisch : Management
John Wiley & Sons 1e druk, 2009 9780470404638
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Hoteliers verstaan de kunst om belevenissen te creëren - steeds weer. Deze kunst is erg waardevol voor leiders in allerlei soorten organisaties. In dit boek delen Jonathan Tisch en Karl Weber hun inzichten in het zorgen voor klantbelevenissen, evenals voorbeelden en lessen die zij de afgelopen jaren leerden. U leert niet alleen belevenissen te creëren maar ook om langdurige klantrelaties aan te gaan.

Specificaties

ISBN13:9780470404638
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:256
Druk:1
Hoofdrubriek:Management

Inhoudsopgave

Acknowledgments
Introduction: The Hotelier's Secret

PART ONE THE PROBLEM AND THE SOLUTION
1 What Happened to My Customers?
2 Engineering the Total Customer Experience

PART TWO REIMAGINING THE CUSTOMER EXPERIENCE
3 Reimagining the Sale: Creating Customers Who are Happy to Buy
4 The Hospitable Organization: Turning Customers into Guests
5 Home Away from Home: The Art of Welcoming Customers
6 Haven Wanted, Providing Security in an Unsafe World
7 Open-Door Policy: The Challenge of Transparency
8 One Size Does Not Fit All: The New Art of Customization
9 Let Me Introduce You: Customer Communities in an Interactive World
10 High-Tech Goes High-Touch: Using the Internet to Go Global and Go Local
11 Everyone Is Welcome: The Challenges of Customer Diversity
12 Your Best, and a Little Bit More: Offering Something Extra to Your Customers

Afterword: A Challenge That Never Ends
Endnotes
Index

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Chocolates on the Pillow Aren't Enough