eBoot Camp

Proven Marketing Techniques to Grow Your Business

Specificaties
Gebonden, 183 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 1e druk, 2009
ISBN13: 9780470411599
Rubricering
John Wiley & Sons 1e druk, 2009 9780470411599
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

In dit Web 2.0 tijdperk, zijn de kleine bedrijfseigenaars in het nadeel omdat zij minimale kennis hebben van internetmarketing. Zij hebben ook de begroting niet om een top Webmarketer in te huren. Dientengevolge, is het resultaat van hun internetmarketing programma gewoonlijk een slecht uitgevoerde website die weinig bezoekers aantrekt.

'eBoot Camp' is de oplossing voor ondernemers met een internetmarketing probleem. Dit doe-het-zelf- boek verstrekt de bekwaamheid die nodig is om zaken in cyberspace te winnen, terwijl de behoefte aan een grote marketing begroting geëlimineerd wordt. In slechts een uur of twee per week, zal de kleine bedrijfseigenaar de controle krijgen over zijn of haar internetmarketing campagne, door het gebruik van de geleidelijke methode van Perlman. De lezers zullen leren om hun zoekmachine-ranking te verbeteren, blogs en e-bulletins te creëren en leiden en, tenslotte, de sleutel krijgen tot de geheimen van een succesvolle, verkoopgedreven website.

Specificaties

ISBN13:9780470411599
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:183
Druk:1

Inhoudsopgave

Section 1
To Play (And Win!) The Search-Engine Game

Chapter 1: Anatomy of a Search Engine
Which search engines to focus on and the difference between organic and paid searches

Chapter 2: Sponsored Ads
Used the right way, paying for placement on Google and other search engines can be very profitable for small businesses

Chapter 3: Domain Names and Alternate Domain Names
Create your virtual storefront

Chapter 4: Keywords
The most important list you'll ever make

Chapter 5: Title Tag
The gateway from a search engine to your Website

Chapter 6: Meta Description Tag
Your chance to tell a search-engine user why they should click on your link over all the others

Chapter 7: Homepage Content
Create content with two audiences in mind: your customers and the search engines

Chapter 8: Link Popularity
Learn how to increase your Website's popularity and become more noticeable with the search engines

Section 2
Create a Web Presence to Increase Your Website Traffic and Turn Internet Surfers into Customers

Chapter 9: Hurl Your URL
The easiest way to effectively market your Website

Chapter 10: Networking Sites
Generate new business through these powerful networking tools

Chapter 11: Articles
Be known as a content expert in your field and allow others to market your Website for you

Chapter 12: Press Releases
Create buzz about your products and services and make a huge impact on search engines

Chapter 13: Blogs
A blank canvas for you to inform people about your products or services and, hopefully, get them addicted to your content

Chapter 14: Opt-in Forms
Turn someone who's just browsing into a paying customer

Chapter 15: eMail Marketing
Stay 'top of mind' with your customers

Chapter 16: Video
The hottest Internet marketing strategy is easy to do and costs less than two hundred dollars

Chapter 17: Website Usability and Design

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        eBoot Camp