The Relationship Revolution

Closing the Customer Promise Gap

Specificaties
Gebonden, 156 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 1e druk, 2010
ISBN13: 9780470687932
Rubricering
Juridisch : Management
John Wiley & Sons 1e druk, 2010 9780470687932
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Uw klanten zijn boos op u. De recessie geeft hen het gevoel dat ze in de steek gelaten en verraden worden. Ze weten onderhand ook dat uw beloftes overdreven zijn ten opzichte van het product dat u levert. Het vertrouwen in het bedrijfsleven is dichtbij nul. Het is tijd voor een revolutie in uw relatie met uw klant. Het is tijd voor 'Relationship Revolution'. In dit langverwachte boek laat Larry Hochman zien wat u moet doen om succes te hebben in de komende decennia. Hij kruipt onder de huid van uw klanten, laat zien wat die echt willen en wat u moet doen om dat te bieden.

Specificaties

ISBN13:9780470687932
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:156
Druk:1
Hoofdrubriek:Management

Inhoudsopgave

Introduction

1. The Search for Unique Value
2. The Collapse of Trust and Confidence
3. Closing the Promise Gap
4. Customers in Control, Forever
5. Get Closer, Get Smarter, Get Ready
6. Building a Common Purpose
7. Talent, as Precious as Oil
8. The Virtuoso Way: How One-to-One Relationships Revolutionized Luxury Travel

Index

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Relationship Revolution