Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Why Women Mean Business

Specificaties
Paperback, 372 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 1e druk, 2009
ISBN13: 9780470749500
Rubricering
Juridisch : Management
John Wiley & Sons 1e druk, 2009 9780470749500
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Dit boek biedt een integrale kijk op de rol en positie van vrouwen in het bedrijfsleven. Integraal omdat de vrouw niet alleen als werknemer, maar ook als klant, doelgroep en leider aan de orde komt. Door deze kijk komen de auteurs tot conclusies over onderwerpen als de salarisverschillen tussen man en vrouw, de slechte vertegenwoordiging in de top en over het feit dat vrouwelijke consumenten steeds moeilijker te bereiken zijn.

Specificaties

ISBN13:9780470749500
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:372
Druk:1
Hoofdrubriek:Management

Inhoudsopgave

Foreword

1. Womenomics
2. Most of the talent
3. Much of the market
4. Becoming bilingual, what companies can do
5. Seven steps to successful implementation
6. Culture counts, what countries can do
7. Figuring out females
8. Tomorrow's talent trends... today, 'women friendly' means 'people friendly'
9. Conclusion, from better businesses to a better world?

References
Index

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Why Women Mean Business