Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

ROI of Social Media

How to improve the return on your social marketing investment

Specificaties
Gebonden, 289 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 1e druk, 2011
ISBN13: 9780470827413
Rubricering
Juridisch : Management
John Wiley & Sons 1e druk, 2011 9780470827413
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

'ROI of Social Media' legt de tactieken en hulpmiddelen bloot die worden gebruikt binnen de grootste en meest succesvolle bedrijven en agentschappen voor het monitoren en de te nemen maatregelen bij return on investment in social media.

Guy R. Powell, Steven W. Groves en Jerry Dimos beschrijven een proces van 8 stappen voor marketeers om een social media metrics op te zetten en hun ROI te calculeren. Zij geven een duidelijke referentie voor 'Media Engagement Framework' waarin de traditionele en social marketing in een holistische benadering is beschreven.

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9780470827413
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:289
Druk:1
Hoofdrubriek:Management

Expertrecensies (1)

recensie
ROI of Social Media
Nick van Loendersloot | 9 april 2013
Wie in de jaren negentig geen internet strategie had, werd afgerekend met lagere beurskoersen, het geld kon niet op. Tot na de internetbubble het geld op was. En vandaag de dag word je op zijn minst voor asociaal uitgemaakt als je niet iets in social media doet. Maar hoe weet je of je je marketing geld goed besteedt? Dat online activiteiten beter zijn te meten dan offline is geen nieuws. Maar ook in internetland is de heilige graal in de vorm van een integraal effectiviteitmodel dat de investeringen afzet tegen opbrengsten helaas nog niet gevonden.
Lees verder

Inhoudsopgave

Foreword.
Preface.
Acknowledgments.
Introduction.

SECTION 1: Getting Started with Social Media ROI.
1. Getting Started with Social Media ROI.
2. Social Media Motivations and Behaviors.

SECTION 2: The Media Engagement Framework.
3. Introduction to the Media Engagement Framework.
4. Influencer Persona in the Media Engagement Framework.
5. Consumer Persona in the Media Engagement Framework.
6. Individual Persona in the Media Engagement Framework.
7. The Competitive Set-Vying for Attention.
8. The Brand Image.
9. Search-Being Found in Social Media.

SECTION 3: Practical Applications of Social Media ROI.
10. Putting Values to the "R" and "I" of ROI in Social Media.
11. Eight-Step Process to Measuring Social Marketing Strategy and ROI.
12. Social Media Metrics Tools Providers.

SECTION 4: Where Does Social Media Go from Here?
13.The Future of Social Media and ROI.

Afterword.
Appendix.
Bibliography.
Index.

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        ROI of Social Media