Marketing Your Consulting and Professional Services
Samenvatting
Iedere consultant begrijpt dat zijn klantenkring zijn bestaansrecht vormt en dat voortdurend nieuwe klanten moeten worden geworven. Daarnaast moeten bestaande klanten behouden blijven. In de praktijk is dat echter makkelijker gezegd dan gedaan. Er is meer concurrentie in de markt dan voorheen, maar belangrijker dan dat zijn de omvangrijke veranderingen die zich thans afspelen in het bedrijfsleven. Door de opkomst van het Internet zijn ondernemingen zo snel veranderd dat de bestaande kennis van veel consultants veroudert. Nieuwe klanten werven wordt er daardoor niet eenvoudiger op. Om deze uitdaging het hoofd te bieden is 'Marketing Your Consulting and Professional Service' geschreven. Conner doet zijn Client Centered Marketing (CCM) benadering uit de doeken, die erop gericht is om door middel van aantoonbare (advies)resultaten een goede positie te verwerven in bepaalde marktsegmenten of bedrijfstakken. Door middel van een 6-stappenplan wordt de (aankomende) consultant geholpen bij het verwezenlijken van zijn marketingdoelstellingen: de praktijk uitbreiden door bestaande te houden en nieuwe te werven.
Specificaties
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht