Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Competitive Branding

Winning in the market place with value-added brands

Specificaties
Gebonden, 235 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 0e druk, 1998
ISBN13: 9780471984573
Rubricering
Juridisch : Management
John Wiley & Sons 0e druk, 1998 9780471984573
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Het bouwen van sterke en bekende merken is een effectieve manier om succes te behalen tegen gunstige kosten. Zoals bij veel goede en bruikbare ideeën is het basisconcept van merkmanagement eenvoudig. Het merk is een symbool van een onderneming en dient als instrument om nieuwe producten op de markt te brengen en over de eigenschappen van het product te communiceren. Daarnaast kan het merk dienen als instrument om de goede reputatie van een onderneming te bestendigen. De uitdaging bij het opbouwen van sterke merken is het proces niet al te gecompliceerd te maken. Daarbij is het belangrijk dat het opbouwen van een sterk merk gebeurt door een combinatie van creativiteit en systematische marketing. In dit boek laat Torsten Nilson op heldere wijze zien hoe bekende ondernemingen erin zijn geslaagd merken van wereldfaam op te bouwen en hoe andere ondernemingen van deze ervaringen gebruik kunnen maken om zelf sterke merken op te bouwen.

Specificaties

ISBN13:9780471984573
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:235
Druk:0
Hoofdrubriek:Management

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Competitive Branding