Quick Response
Managing the supply chain to meet consumer demand
Samenvatting
Ondernemingen hebben moeite om klanten, met steeds wisselende behoeften, op efficiënte wijze te voorzien van de producten en diensten waar zij om vragen. Naarmate de behoeften van klanten diverser en onvoorspelbaarder worden, moeten leveranciers meer moeite doen om aan deze behoeften tegemoet te komen. 'Quick Response' (QR) is een methodiek die is ontwikkeld om het logistieke systeem van een leverancier of keten van leveranciers te verbeteren, waardoor kortere levertijden kunnen worden gerealiseerd. QR streeft er ondermeer naar om de time-to-market te verkleinen en maakt gebruik van moderne technieken zoals Point of Sale Tracking en Electronic Data Interchange om voortdurend te beschikken over de meest recente informatie omtrent consumentengedrag. De auteurs laten in 'Quick Response' zien dat door middel van deze en andere methoden omvangrijke efficiëntievoordelen kunnen worden behaald met een grotere klanttevredenheid als positief resultaat.
Specificaties
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht