The Business of Resort Management
Samenvatting
Hoe kunnen eigenaren en managers ervoor zorgen dat hun (grote) vastgoedportefeuille rendeert ten opzichte van hun investeringen? Hoe kunnen gebruikers en eigenaren er verder zeker van zijn dat ze profiteren van de beloften van goede marketing? 'The Business of Resort Management' combineert managementprincipes met aandachtspunten op het gebied van milieu en sociale zaken.
Het levert antwoorden en oplossingen voor problemen. De auteurs kozen voor een holistische en eigentijdse benadering van de ontwikkeling van duurzame toeristische initiatieven. Ze geven een uitputtende assessment van de strategieën die overwogen zouden moeten worden door overheden, projectontwikkelaars en niet in de laatste plaats: de consument/investeerder.
Specificaties
Inhoudsopgave
External Challenges for Resort Management: Management Definitions and Techniques for Resorts
Changing Market and Competition: The Seasons
Governance
Internal Challenges and Strategies for Resort Management: Planning and Financial Management
Marketing Issues for Resorts
Environmental and Site Management
Community and Housing Relationships
Human Relations Practices
Future Directions: Risk Management
References
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht