Customer Service Intelligence

Perspectives for Human Resources and Training

Specificaties
Paperback, 188 blz. | Engels
Butterworth Heinemann | 1e druk, 2007
ISBN13: 9780750681902
Rubricering
Juridisch : Management
Butterworth Heinemann 1e druk, 2007 9780750681902
€ 52,47
Levertijd ongeveer 10 werkdagen
Gratis verzonden

Samenvatting

Professionaliteit in Customer Service is de sleutel voor groei in hedendaagse organisaties. In het uitputtende en praktische 'Customer Service Intelligence' worden een groot aantal management- en marketingtheorieën geanalyseerd. Het boek maakt gebruik van nieuwe inzichten en invalshoeken op het gebied van emotionele intelligentie, gedragsbeïnvloeding, rolmodellen, verwachtingstheorie, sociaal-culturele concepten op het gebied van servicecommunities en Zenboeddhisme.
Het boek stelt u in staat de bedrijfscontext te beoordelen en uw trainingskeuzes daaraan aan te passen. Bovendien worden ontwerpen van trainingen uitgewerkt en aan de hand van casestudies en aanbevelingen worden u de praktische ins en outs van het opleiden van uw Customer Service uit de doeken gedaan.

Specificaties

ISBN13:9780750681902
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:188
Druk:1
Hoofdrubriek:Management

Inhoudsopgave

1. Training Design
2. Services Marketing
3. Emotional Intelligence
4. Reinforcement Theory
5. Leadership and Motivation
6. Competency-Based Training
7. Developing Expertise
8. Sociocultural Perspectives
9. Activity Theory
10. Zen and Mindfullness
11. Conclusion

Net verschenen

€ 52,47
Levertijd ongeveer 10 werkdagen
Gratis verzonden

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Customer Service Intelligence