Pour Your Heart into it

Specificaties
Paperback, 368 blz. | Engels
Hyperion | 0e druk, 1999
ISBN13: 9780786883561
Rubricering
Juridisch : Management
Hyperion 0e druk, 1999 9780786883561
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

Howard Schultz vertelt het verhaal van Starbucks, waarbij hij de principes illustreert waardoor het bedrijf nog steeds bestaat, zoals "Don't be threatened by people smarter than you," "Compromise anything but your core values," "Seek to renew yourself even when you are hitting home runs," en heel eenvoudig, "Everything matters."

Voor ondernemers, marketeers en managers: 'Pour Your Heart into it' komt uit het hart van een bedrijf dat alles heeft veranderd.

Specificaties

ISBN13:9780786883561
Trefwoorden:succesfactoren
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:368
Uitgever:Hyperion
Druk:0
Hoofdrubriek:Management

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Pour Your Heart into it