,

Small Business, Big Vision

Lessons on How to Dominate Your Market from Self-Made Entrepreneurs Who Did it Right

Specificaties
Paperback, 202 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 1e druk, 2011
ISBN13: 9781118018200
Rubricering
Juridisch : Management
John Wiley & Sons 1e druk, 2011 9781118018200
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Dit boek is een schatkist vol waardevolle informatie over het starten van een onderneming. Bovendien krijgt u de inzichten van een aantal succesvolle entrepreneurs. Daarmee is het voor zowel de startende ondernemer, als de ondernemer die al even bezig is, een waardevolle bron van informatie.

Specificaties

ISBN13:9781118018200
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:202
Druk:1
Hoofdrubriek:Management

Over Adam Toren

Adam Toren is ondernemer en investeerder. Hij is al jaren actief in het succesvol oprichten van bedrijven en deelt de opgedane kennis graag met anderen.

Andere boeken door Adam Toren

Over Matthew Toren

Matthew Toren is ondernemer en investeerder. Hij is al jaren actief in het succesvol oprichten van bedrijven en deelt de opgedane kennis graag met anderen.

Andere boeken door Matthew Toren

Inhoudsopgave

Foreword Gary Whitehill
Preface
Acknowledgments
Permissions
Introduction
Our Story

Chapter 1 The Importance of Having BIG Vision
Chapter 2 Rethinking Your Business Plan
Chapter 3 Investors Out—Collaborators In!
Chapter 4 Hiring Employees: The Good, the Bad, and the Alternatives
Chapter 5 Laser-Sighted Marketing through Social Media
Chapter 6 From Entrepreneur to Icon: Achieving Expert Status
Chapter 7 The Socially Responsible Entrepreneur: It's Not Always about You
Chapter 8 Pulling a 180: The Business Turnaround

Afterword
Resources
Epigraph Sources
Index

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Small Business, Big Vision