

Mari Smith is a passionate social media leader, specializing in relationship marketing and Facebook mastery.
Meer over Mari SmithThe New Relationship Marketing
How to Buld a Large, Loyal, Profitable Network Using the Social Web
Samenvatting
Mensen hebben altijd zaken gedaan met mensen die ze kennen, aardig vinden en vertrouwen. Dat is de essentie van relatiemarketing. Vandaag de dag, heeft de populariteit van online sociale netwerken een verschuiving veroorzaakt binnen het vakgebied relatiemarketing.
Dit boek helpt ondernemers en marketeers de nieuwe vaardigheden die hierbij nodig zijn te beheersen. Social marketing expert Mari Smith schetst in dit boek een stap-voor-stap methode voor het bouwen aan een omvangrijk, loyaal netwerk dat bestaat uit kwaliteitsrelaties waarmee u leads, publiciteit, verkoop, en nog veel meer vergaart.
Trefwoorden
relatiemarketing social media online marketing internetmarketing netwerken facebook twitter klantrelaties linkedin contentmarketing persoonlijk merk marketing klantenwerving klantenbinding online reputatie autoriteit opbouwen vertrouwen online privacy p.o.s.t. methode engagement return on investment conversie sociale strategie technographics
Trefwoorden
Specificaties
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Acknowledgments
Introduction What Is the New Relationship Marketing, and Why Is It Crucial to Businesses Today?
PART 1: RELATIONSHIP MARKETING BASICS
1. How to Get Started in Relationship Marketing and Overcome Your (Perfectly Normal) Fears
2. The New Business Skills Everyone Needs
3. How to Stay Connected, Yet Protect Your Time and Privac
PART 2: NINE STEPS TO SIGNIFICANTLY GROWING YOUR BUSINESS THROUGH RELATIONSHIP MARKETING
4. Step 1: Create a Solid Foundation With the Right Cultur
5. Step 2: Review Your Relationships and Chart Your Five Contact Circles
6. Step 3: Assess and Improve Your Online Presence
7. Step 4: Build Your Network and Become a Center of Influence
8. Step 5: Become an Authority Through Quality Content
9. Step 6: Turn Fans, Friends, and Followers Into Paying Customers
10. Step 7: Go Offline to Optimize Your Online Marketing
11. Step 8: Protect Yourself From the Dark Side of the New Web
12. Step 9: Implement Advanced Relationship Marketing
Techniques and Become a Top Industry Leader
Conclusion How to Adapt as Technology Changes: The Future of Relationship Marketing
Notes
Resources
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht