Marketing in the Age of Google - Revised and Updated
Your Online Strategy IS Your Business Strategy
Samenvatting
'Marketing in the Age of Google' is een boek over zoekmachinestrategie, geschreven door de ontwerpster van Googles portal voor site-eigenaars en webmasters. Fox legt uit wat iedere ondernemer en marketeer moet weten over de werking van zoekmachines, uw (potentiële klanten en bedrijfsstrategie in het Googletijdperk. Bovendien doet ze handreikingen voor de implementatie van de nieuwe strategische mogelijkheden.
Specificaties
Inhoudsopgave
Preface
1 How Search Has Changed Your Business
2 How to Use Search Data to Improve Your Business and Product Strategy
3 How We Search
4 Building Searcher Personas: Opening the Door to the Crowd of Customers You've Been Keeping Out
5 How Search Engines Work
6 Implementing an Effective Search Strategy
7 Working with Developers: How to Turn Business Strategy into Tech Speak
8 How to Cut through the Data and Get the Actionable Metrics You Need
9 Social Media and Search
10 What's Next?: Beyond Google and 10 Blue Links
Notes
References
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht