Marketing in the Age of Google - Revised and Updated

Your Online Strategy IS Your Business Strategy

Specificaties
Gebonden, 242 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 2e druk, 2012
ISBN13: 9781118231937
Rubricering
Juridisch : Management
John Wiley & Sons 2e druk, 2012 9781118231937
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

'Marketing in the Age of Google' is een boek over zoekmachinestrategie, geschreven door de ontwerpster van Googles portal voor site-eigenaars en webmasters. Fox legt uit wat iedere ondernemer en marketeer moet weten over de werking van zoekmachines, uw (potentiële klanten en bedrijfsstrategie in het Googletijdperk. Bovendien doet ze handreikingen voor de implementatie van de nieuwe strategische mogelijkheden.

Specificaties

ISBN13:9781118231937
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:242
Druk:2
Hoofdrubriek:Management

Inhoudsopgave

Foreword DANNY SULLIVAN
Preface

1 How Search Has Changed Your Business
2 How to Use Search Data to Improve Your Business and Product Strategy
3 How We Search
4 Building Searcher Personas: Opening the Door to the Crowd of Customers You've Been Keeping Out
5 How Search Engines Work
6 Implementing an Effective Search Strategy
7 Working with Developers: How to Turn Business Strategy into Tech Speak
8 How to Cut through the Data and Get the Actionable Metrics You Need
9 Social Media and Search
10 What's Next?: Beyond Google and 10 Blue Links

Notes
References
Index

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing in the Age of Google - Revised and Updated