Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Professional Services Marketing

How the Best Firms Build Premier Brands, Thriving Lead Generation Engines, and Cultures of Business Development Success

Specificaties
Gebonden, 332 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 2e druk, 2013
ISBN13: 9781118604342
Rubricering
Juridisch : Management
John Wiley & Sons 2e druk, 2013 9781118604342
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Vroeger overleefden service-aanbieders zonder iets aan marketing te doen. Men verzamelde gewoon wat goede professionals, bood een goede service en kon makkelijk rondkomen op basis van herhalingsaankopen en mond-op-mond reclame. Maar die tijd is voorbij. U hebt de herhalingsaankopen en mond-op-mond reclame nog steeds hard nodig om te kunnen overleven, maar het is niet meer genoeg voor echt succes. Wat u nodig hebt is effectieve en slimme marketing, aangevuld met de juiste bedrijfscultuur.

'Professional Service Marketing' geeft u de tactieken die uw onderneming nodig heeft om succes te hebben. Ze zijn gebaseerd op research en getest in het veld.

Specificaties

ISBN13:9781118604342
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:332
Druk:2
Verschijningsdatum:3-8-2013
Hoofdrubriek:Management

Over Mike Schultz

Mike Schultz is co-president van Wellesley Hills Group. Verder publiceert hij al jaren over dienstenmarketing en service management.

Andere boeken door Mike Schultz

Over John Doerr

John Doerr begon zijn loopbaan als engineer bij Intel, onder Andy Grove, de bedenker van de OKR-methode. In 1980 trad hij in dienst bij durfinvesteerder Kleiner Perkins Caufield & Byers. Hij heeft sindsdien in talloze bedrijven geïnvesteerd – waaronder Google, Zynga, Sun, Amazon en Twitter – en die bedrijven mede zo succesvol gemaakt door OKR te implementeren. Dankzij Doerr heeft OKR de wereld veroverd. Hij is bestuurslid bij diverse bedrijven en was economisch adviseur van voormalig president Barack Obama. Hij heeft honderdduizenden volgers op X en Instagram. Zijn populaire TED Talks zijn miljoenen keren bekeken.

Andere boeken door John Doerr

Inhoudsopgave

Dedication
Acknowldgements
Introduction

Chapter 1: What Marketing Can Do For a Firm
Chapter 2: Marketing Planning
Chapter 3: Keys to Building a Terrible Marketing Strategy
Chapter 4: The Seven Levers of Lead Generation and Marketing Planning
Chapter 5: How to Think about Fees and Pricing
Chapter 6: Don't Worry About Your Competition (Let Them Worry About You)
Chapter 7: The Get It Done Culture
Chapter 8: Brand – What It Is. Why Bother
Chapter 9: Three Elements of Well Crafted Brand Messaging
Chapter 10: Uncovering Your Key Brand Attributes
Chapter 11: Your Firm, Your Brand
Chapter 12: RAMP Up Your Brand
Chapter 13 On “Being Unique” and Other Bad Marketing Advice
Chapter 14: Building Brand and Marketing Messages
Chapter 15: On Becoming a Thought Leader
Chapter 16: Marketing Communications and Lead Generation Tactics
Chapter 17: Introduction to Lead Generation
Chapter 18: Value and Offers in Lead Generation
Chapter 19: Lead and Relationship Nurturing
Chapter 20: Targeting
Chapter 21: RAINSM Selling
Chapter 22: Networking, Relationships, Trust, and Value
Chapter 23: Selling with Hustle, Passion, and Intensity

About Wellesley Hills Group
About RainToday.com
About the Authors

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Professional Services Marketing